در این مطلب از سایت دانلود رایگان با معرفی یک بازی متفاوت برای سیستم عامل اندروید در خدمت شما خواهیم بود. Pokémon GO یک بازی جدید در سبک اکشن و شبیه سازی می باشد که توسط Niantic برای سیستم عامل اندروید ساخت و منتشر شده است. این بازی محیط ها و مکان های واقعی را برای شما شبیه سازی خواهد کرد تا با استفاده از سنسورها و دوربین گوشی خود در دنیای واقعی بازی را اجرا کنید. به این صورت که شما با حرکت در مکان های مختلف به دنبال موجوداتی به نام پوکمون خواهید بود تا آن ها را آموزش داده و یا با آن ها مبارزه کنید. شما می توانید با استفاده از دوربین اسمارت فون خود در نقاط مختلف شهر و در دنیای واقعی به دنبال پوکمون ها بگردید و ان ها را پیدا کنید. این پوکمون ها نیز ساخته شده توسط افراد دیگر هستند که با نزدیک شدن به آن ها گوشی شما شروع به لرزش می کند و شما را از وجود دیگر پوکمون ها آگاه خواهد کرد. پوکمون های شکار شده نیز قابل خرید و فروش هستند و شما می توانید با پیدا کردن پوکمون های جدید و آموزش آن ها، آن ها را با قیمت دلخواه به دیگران بفروشید. Pokémon GO با گیم پلی کاملا منحصر به فرد و اعتیاد آور، انقلابی جدید در صنعت بازی سازی به شمار می رود و بی شک به یکی از پرطرفدارترین بازی های دنیای گیم تبدیل خواهد شد. این بازی در حال حاضر نزدیک به 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و در حال حاضر از وب سایت افـ دی ال به صورت کاملا رایگان آماده دریافت می باشد.

در Pokemon Go امکان خرید و ارتقا آیتم های مختلف توسط واحد پولی به نام پوک کوبین انجام می گیرد که شما می توانید با پرداخت پول نقد آن ها را خریداری کنید. علاوه بر این بازی آیتم های مختلفی همچون Pokeballs، Eggs، Lucky Eggs، Egg Incubator، Incense،Lure Module، Pokemon Storage و Bag Upgrade وجود دارد که در ادامه با معرفی آن ها در خدمت شما خواهیم بود.

Pokeballs - پوک بال‌ها:

پوک بال ها یکی از کاربردی ترین آیتم های بازی به شمار می روند که در ابتدا 50 عدد از آن ها در اختیار خواهید داشت. برای به دست آوردن پوک بال های بیشتر شما باید پوک استوپ ها را پیدا کرده و یا از فروشگاه داخل بازی خریداری کنید. برای خرید 20 پوک بال شما باید 100 پوک کویین بپردازید. علاوه بر آن برای 100 پوک بال 460 پوک کویین و برای 200 پوک بال نیز 800 پوک کویین پرداخت کنید.

Eggs - تخم مرغ ها:

تخم مرغ ها معمولا در طبیعت و پس از آنکه مسافت خاصی را پیاده طی می کنید، و یا زمانی که پوکمون جدیدی را شکار می کنید به دست می آیند.

Lucky Eggs - تخم مرغ شانسی:

تخم مرغ های شانسی امتیازات دو برابری را برای شما به ارمغان خواهد آود و برای استفاده از آن ها 30 دقیقه زمان خواهید داشت. برای خرید هر Lucky Eggs باید 80 پوک کوبین پرداخت کنید و یا در پک 8 تایی با 500 پوک کوبین و 25 تایی با 1250 پوک کوبین خریداری کنید.

Egg Incubator - دستگاه پرورش تخم مرغ:

با استفاده از این دستگاه شما می توانید یک تخم مرغ را پرورش دهید. همچنین می توانید از فروشگاه دستگاه های بیشتری را با قیمت 150 پوک کوبین خریداری کنید. توجه داشته باشید که به طور همزمان فقط 3 دستگاه قابل استفاده می باشند.

Incense - دستگاه بخور:

با استفاده از Incense شما راحت تر می توانید پوکمون ها را پیدا کنید. برای استفاده از آن نیز شما 30 دقیقه زمان خواهید داشت. برای خرید هر Incense باید 80 پوک کوبین پرداخت کنید و یا در بسته های 8 عددی با قیمت 500 پوک کوبین و 25 عددی 1250 پوک کوبین خریداری کنید.

Lure Module - ماژول فریب:

این آیتم ویژگی های آیتم Incense را دارا می باشد؛ با این تفاوت که از قدرت بیشتری برخوردار است.

Pokemon Storage - انبار پوکمون:

با استفاده از این آیتم شما می توانید 250 پوکمون و 9 تخم مرغ را ذخیره کنید و اگر به فضای بیشتری نیاز داشتید باید Pokemon Storage خود را ارتقا دهید.

Bag Upgrade - کیف ارتقا:

این کیف همیشه در کنار شما خواهد بود تا در طول مسیر آیتم ها بدست آمده را در آن ذخیره کنید. به صورت پیش فرض این کیف دارای ظرفیت 350 تایی می باشد که برای بالا بردن ظرفیت می توانید آن را ارتقا دهید.