ساده، کامل و امن ، بهترین نرم افزار بهینه سازی اندروید در جهان که بیشترین دانلود و بازخورد را تا کنون داشته است! 
Clean Master برنامه‌ای برای  تمیز کردن فایل های آشغال، به دست آوردن مجدد حافظه ذخیره سازی آزاد، افزایش حافظه، افزایش سرعت، و امنیت دستگاه در برابر  برنامه های مخرب و جلوگیری از آسیب پذیری توسط یوزپلنگ موبایل (که با نام KS Mobile شناخته شده است) میسر میشود. 
بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان از Clean Master بصورت ناخواسته برای جلوگیری از عفونت های مخرب. پاکسازی و بهبود عملکرد با بهینه سازی حافظه دستگاه ، ذخیره سازی و ارائه امنیت در برابر ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب استفاده میکنند که همگی از عملکرد آن راضی بودند و این بازتاب باعث دریافت 5 ستاره در گوگل پلی شده است! 
از نکات برجسته Clean Master - Optimization & Antivirus میتوان به کامل بودن برنامه در زمینه پاکسازی موبایل حفظ امنیت کامل اشاره کرد و علاوه بر آن قابلیت پاکسازی کش و فایل های باقی مانده در آن فراهم شده است همچنین رابط کاربری ساده با اثر گذاری فوق العاده سریع از نکات قوت این برنامه است. کسب رتبه اول توسط AV-TEST برای پنجمین بار نشانه قدرت در عملکرد و محوبیت این برنامه اسکن اپلیکیشن های آن تنها در 8 ثانیه 500٪ سریعتر از دیگر برنامه های آنتی ویروس است.

 ویژگی های کلین مستر، بهینه سازی و آنتی ویروس:

  • JUNK FILE CLEANING

حذف کش و فایل های باقی مانده در حافظه و بهبود عملکرد در دستگاه خود و کارت SD.

  • MEMORY BOOST

بوست کردن و افزایش سرهت تمام بازی ها و برنامه های در حال اجرا، آزاد کردن حافظه (RAM) و سرعت بخشیدن به دستگاه شما. تقویت سرعت و عملکرد دستگاه با یک ضربه زدن و تقویت برای بهینه سازی صفحه اصلی شما.

  • ANTIVIRUS 

اسکن سیستم، برنامه و بازیهای از پیش نصب شده و برنامه های نصب شده توسط کاربر برای ایمن نگه داشتن دستگاه از ویروس ها، تروجان ها، آسیب پذیری، حذف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و جاسوس افزارها. محافظت از حریم خصوصی شما برای حفظ اطلاعات شخصی و حساس .

  • APP MANAGER

حذف برنامه های ناخواسته و یا Bloatware ها ، انتقال برخی از برنامه به SD, بازگردانی برنامه های از پیش نصب شده، استفاده از بخش App Picks برای دانلود برنامه های مفید