ماه گذشته بود که «اندرو بادین» – استریمر معروف توییچ ملقب به GiantWaffle – اعلام کرد که قصد دارد برای ۵۷۰ ساعت بازی‌ها را استریم کند و رکورد توییچ را در این زمینه بشکند. حال، او در اوایل همین هفته موفق شد تا به این رکورد دست پیدا کند و کار خود را به پایان برساند.

همانند سایر رشته‌ها، در اینجا هم افرادی که می‌خواهند رکوردی را به دست آورند می‌توانند به منظور جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی برای مدت زمان مشخصی استراحت کنند. بادین طی ۳۰ روز، هر روز ۱۹ ساعت مشغول استریم بازی‌ها بود که در نهایت به رکورد ۵۷۲ ساعت استریم زنده دست پیدا کرد. در حال حاضر رکورد تعداد ساعت‌های استریم توییچ به ترتیب زیر هستند:

رکورد استریم بازی

  1. GiantWaffle – مدت ۵۷۲ ساعت
  2. JayBigs – مدت ۵۶۹ ساعت
  3. ItsArmand – مدت ۵۶۶ ساعت
  4. Edison Park – مدت ۵۴۱ ساعت
  5. Zizaran – مدت ۵۰۶ ساعت

بادین طی این مدت بازی‌های خوب و شناخته‌شده‌ای مثل Red Dead Redemption 2 ، Luigi’s Mansion 3 ، Escape From Tarkov ، Rocket League ، Factorio و Rainbow Six Siege را استریم می‌کرد. او همچنین موفق شد اثر جدید Death Stranding را در حدود ۳۰ ساعت به پایان برساند و استریم کند.

گفتنی است که اندرو بادین برای انجام این کار ماه‌ها تمرین کرده بود. او برای اینکه بتواند بین استریم‌های خود چند ساعتی را استراحت کند و بخوابد، ساعت بدن خود را مطابق این کار تنظیم کرده بود. شاید از خود بپرسید که چرا بادین خود را مجبور به انجام چنین کاری کرده است؟ کاری که انجام آن نه تنها از نظر سلامتی بدنی مضر است، بلکه مشکلات بیش‌تری و مختلفی را به وجود خواهد آورد. بادین با تاکید درباره این موضوع گفت: «از دید من این کار صد در صد ارزشش را داشت. طی این دوره آمار بازدیدکنندگان به بیش‌ترین حد خود رسید. در حال حاضر من در زمینه‌هایی مثل تعداد ساعت تماشای افراد، مشترکین کانال و بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد حدود ۴ تا ۱۰ برابر آمار عادی و معمول خود را دارم.»

استریمر Giant Waffle

او در ادامه افزود: «۱۹ ساعت استریم کردن در روز کار سالم و تندرستی نیست. این موضوع بسیار واضح است و من هم از آن آگاه هستم. اما اگر بخواهیم از دیدگاه عینی و منطقی به آن نگاه کنیم، افراد زیادی برای شکستن رکوردها خود را در شرایطی قرار می‌دهند که از نظر سلامتی خوب و مفید نیستند. این کار آسان نیست و قرار هم نبود آسان باشد.»

توییت Giant Waffle

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ۵۷۲ ساعت استریم بی‌وقفه‌ی بازی؛ رکورد استریم در توییچ شکسته شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala