Warhammer 40,000: Gladius تبدیل به دومین بازی پرفروش در تاریخ این مجموعه شد

همانطور که در روزهای گذشته عنوان شد، رویداد Skull for the Skull Throne کار خود را در شبکه‌ی استیم آغاز کرد. به گزارش پردیس‌گیم، رویداد ذکر شده تمامی Workshop‌های داخل بازی را برای کسانی که از Valve shop خرید می‌کنند دردسترس قرار داده است. Warhammer 40,000: Gladius چهارمین ساخته‌ی دست Slitherine در جهان Warhammer 40,000 می‌باشد که عنوانی استراتژی و Civ-Like است.

Warhammer 40,000: Gladius دیروز توانست در رتبه‌ی هفتمین بازی پرفروش استیم قرار بگیرد ، و همچنین رتبه‌ی دوم درمیان تمامی بازی‌های مجموعه‌ی Warhammer را از آن خود کرد.

Warhammer 40,000: Gladius تبدیل به دومین بازی پرفروش در تاریخ این مجموعه شد

از دیگر نشانه‌های موفقیت بازی می‌توان انتشار 6 دی ال سی مختلف از زمان عرضه (جولای 2018) توسط Slitherine دانست. آخرین این بسته‌های الحاقی نیز پریروز منتشر شد که با نام Assault Pack شناخته می‌شود و واحدهای نظامی نیرومندی را برای هر یک از فرماندهانِ داخل بازی به ارمغان می‌آورد.Space Marines, Astra Imperium, Orks, Necrons, Chaos Space) Marines, Tyranids, و همچنین Tau که اخیرا اضافه شده است).

رویداد Skulls of the Skull Throne تا دوشنبه‌ی هفته‌ی بعد در جریان خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند در روزهای آتی اطلاعات بیشتر در این زمینه کسب نمایند. شما همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در پردیس‌گیم مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame