تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالا به‌زودی اعلام می‌شود چراکه بازی وارد مراحل نهایی توسعه خود شده است. طی یک ماه گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با بازی جدید استودیوی Techland و شایعه تصاحب آن شد. این عنوان در ماه ژانویه امسال تا مدت نامعلومی تاخیر خورد و روابط عمومی Techland هم به سرعت شایعات تصاحب این استودیو را تکذیب کرد.

اما اوضاع توسعه و تاریخ انتشار بازی چطور است؟ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، تایمون اسمکتالا، طراح ارشد Dying Light 2، در مصاحبه‌ای با TheEscapist اعلام کرد اکثر شایعات مربوط به مشکلات ساخت این بازی نادرست بودند و در واقع توسعه آن طبق برنامه پیش می‌رود:

"توسعه Dying Light 2 طبق برنامه داخلی ما از شروع سال جاری پیش می‌رود. ما برای 4 سال یک طرح از Dying Light 2 داشتیم. پایه و اساس آن از زمان شروع توسعه تغییر نکرده است. با این حال، فرایند طبیعی کارهای خلاقانه بازی در تکامل تک‌تک اجزای آن دیده می‌شود. این مورد را با بهینه‌سازی، بهبودها و گسترش برخی از عناصر امیدوار کننده بازی می‌بینیم."

او در پاسخ به سوال مربوط به تاریخ انتشار و امکان پشتیبانی از قابلیت Smart Delivery در کنسول‌های Xbox گفت بازی در مراحل نهایی توسعه خود است و تیم آن‌ها می‌خواهد با اعلام تاریخ انتشار بازیکنان را سوپرایز کند:

"یک تیم کامل در Techland برای اعلام تاریخ انتشار بازی و تمام جزئیات مربوط به آن کار می‌کنند و می‌دانم که آن‌ها می‌خواهند بازیکنان سوپرایز شوند بنابراین این مورد را برای آن‌ها یا جامعه بازیکنان خود لوث نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که لطفا به ما اعتماد کنید. این مرحله نهایی توسعه است و به پشتیبانی شما احتیاج داریم."

به‌نظر می‌رسد تاریخ انتشار Dying Light 2 به‌زودی اعلام خواهد شد. در صورت انتشار جزئیات بیشتر، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت.

منبع متن: pardisgame