به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان مورد انتظار Microsoft Flight Simulator مخاطبان کاملاً مشخصی را هدف قرار می دهد، اما حتی اگر این عنوان از آن دست بازی‌هایی نیست که شما شخصاً منتظر آن باشید و نخواهید آن را تجربه کنید، در هر صورت جاه طلبی‌های آن را تحسین می‌کنید. سطح جزئیات و گرافیک بصری بازی بی‌نظیر است و محیطی کاملا واقع‌گرایانه برای پرواز و آرامش آن به‌وجود آورده است. همچنین در این بازی از فناوری ابر پویا نیز استفاده شده که باعث هرچه زیباتر شدن بازی می‌شود، عنوانی که به جرئت یکی از خیره‌کننده‌ترین گرافیک‌های بصری را در بین تمام بازی‌ها را خواهد داشت.

همانطور که انتظار داشتیم، این سطح بالا از جاه‌طلبی بازی و جزئیات محیط باید در فضای مورد استفاده بازی خود را نشان دهند. صفحه Microsoft Store Simulator اخیراً بروزرسانی شده است، و تأیید می‌کند که حجم فایل مورد نیاز برای نصب بازی 127.01 گیگابایت است. بنابراین اگر قصد دارید در دنیای زیبای این بازی غرق شده و از آرامش لحظه به لحظه‌ی آن لذت کافی ببرید، باید مقداری از فضای ذخیره خود را پاک کنید.

 عنوان Microsoft Flight Simulator کمتر از ده روز دیگر و در تاریخ 18 اوت برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این برنامه از طریق Steam ، Xbox Game Pass و البته فروشگاه شرکت Microsoft در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی پس از عرضه از پلتفرم VR پشتیبانی خواهد کرد.

نظر خود را در خصوص این عنوان با در میان بگذارید...

منبع متن: pardisgame