به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers،عنوان محبوب Fall Guys یک بازی با محوریت سرگرمی است. عنوانی به شکل بتل رویال که اخیرا منتشر شده و به خاطر سبک فانتزی و طنز خود طرفداران بسیار زیادی از تمام نقاط جهان پیدا کرده است. اما خب طبق معمول و همانند سایر بازی‌های این سبک، عده‌ای در این بازی تقلب کرده و موجب کاهش لذت بسیار زیاد بازی و تلخ شدن آن برای سایر بازیکنان می‌شوند. حال استودیوی سازنده ایده‌ی جالبی برای این افراد متقلب در نظر گرفته است. طبق توییتی که اخیرا منتشر شده، امروز، توسعه‌دهندگان در Mediatonic در مورد تلاش‌های اولیه خود برای جلوگیری از تقلب با قرار دادن متقلبین در جزیره مخصوص خود صحبت کردند.

نسخه Fall Guys که درون Cheater Island جریان دارد فقط محلی برای بازی متقلب‌ها در مقابل یکدیگر بوده است. در ابتدا، این جزیره بسیار پرجمعیت نبود و همین امر باعث شد بازیکنان نتوانند بازی‌ها را پیدا کنند. از طرفی استودیوی Mediatonic نیز نمی‌خواست در این باره صحبت کند زیرا این موجب اطلاع متقلبین از شرایط جزیره می‌شد و درنتیجه هنگامی که افراد متقلب فهمیدند که فقط با متقلبین دیگر همانند خود در این جزیره بازی می‌کنند، به دنبال راه‌های خروج از جزیره بودند.

متأسفانه، مردم شروع به یافتن راه‌های بازگشت به بازی‌های عادی و فرار از جزیره بودند که تا حدودی هم در این امر موفق شدند. بعلاوه، مردم مرتباً ویدئوهایی از بازی‌هایی را که به نظر می‌رسید در Cheater Island اتفاق می‌افتد در صفحات مختلف بارگذاری می‌کنند. این نه‌تنها باعث می‌شود بازی اعتبار خود را از دست بدهد و در عموم بد نشان داده می‌شود، بلکه نشان می‌دهد که شاید برخی از بازیکنان قانونی هم به اشتباه با افراد متقلب در این جزیره به سر می‌برند. بنابراین، بازی Fall Guys در حال بستن Cheater Island و آوردن Epic برای کمک به جلوگیری از تقلب درون بازی است.

در کنار ویژگی‌های به روزرسانی Big Yeetus، تیم‌توسعه در حال اجرای نرم افزار ضد تقلب Epic هستند. این باید به کاهش مشکل تقلب کمک کند. مطمئناً متقلبین باز هم از پس آن برآمده و به کار خود ادامه می‌دهند، اما قطعاً این یک گام در مسیر درست است که می‌تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند.

عنوان محبوب و موفق Fall Guys هم اکنون برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و PS4 در دسترس است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد انتشار به روزرسانی Big Yeetus و جزئیات دقیق آن داده نشده است.

منبع متن: pardisgame