IMMORTALS FENYX RISING

به گزارش پردیس‌گیم، پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی شرکت فرانسوی یوبیسافت از بازی جدید خودش رونمایی مجدد کرد. عنوانی اکشن-ماجراجویی که استعاره‌های فراوانی از عناوين شاخص و کلاسیک این دسته را یدک می‌کشد. این بازی جدید که با ظاهری کارتونی افسانه‌های یونان باستان را به تصویر می‌کشد، Immortals Fenyx Rising نام گرفت، اما بازی‌بازان حرفه‌ای و پیگیر حتماً خاطرشان هست که نام قبلی بازی Gods and Monsters بود و ما این تغییر نام را در پردیس‌گیم پوشش داده بودیم. درست است که این اسم جدید منحصر به فردتر به نظر می‌رسد اما این موضوع به لطف یک اتفاق خیلی عجیب رخ داده است.

به نظر می‌رسد که نام تجاری بازی Gods and Monsters توسط... Monster Energy Drink به چالش کشیده شده است. درست متوجه شدید، شرکت تولید کننده‌ی نوشابه‌های انرژی‌زا قصد داشت اسم بازی را بخاطر وجود نام Monster در آن، به چالش بکشد. معلوم نیست که آیا تنها همین یک دلیل عجیب و جالب باعث تغییر نام بازی توسط یوبیسافت شده است یا خیر. اما به نظر می‌رسد که یوبیسافت در نهایت به این نتیجه رسیده که این موضوع ارزش دردسر و درگیری را ندارد.

gods and monsters

بازی Immortals Fenyx Rising قرار است در تاریخ پنجشنبه 13 آذرماه برای پلتفرم‌های PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch, PC و گوگل استادیا (Stadia) عرضه شود.

چنان‌چه مایل هستید تریلرهای این بازی را مجدداً تماشا کنید به اینجا مراجعه بفرمائید.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تغییر نام را چطور دیدید به نظرتان جالب بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame