کمپانی Capcom امروز بهصورت رسمی اعلام کرد که عنوان Dragon’s Dogma: Dark Arisen در تاریخ سوم اکتبر (سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶) در اروپا و آمریکا شمالی بر روی در دسترس قرار خواهد گرفت.
The Evil Within 2 قرار است در 13 اکتبر (21 مهر) منتشر شود و نسبت به نسخه قبلی که در اکتبر سال 2014 عرضه شد، تغییراتی خواهد داشت.
اول از همه باید بگوییم شینجی میکامی (Resident Evil ،Dino Crisis ،Devil May Cry و Vanquish) تهیه کننده بازی است و کارگردانی آن را بر عهده ندارد. جان یوهاناز به جای او کارگردانی بازی را انجام میدهد و اخیرا هم مصاحبهای با IGN انجام داده است.
Blizzard در روز جاری حالت Deathmatch را برای Overwatch تایید کرد که در دو بخش جداگانه قابل بازی خواهد بود. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gameinformer، حالت Deathmatch در Overwatch بهصورت دو بخش Team Death Match و Free-For-All خواهد بود. در Team Deathmatch دو تیم برای گرفتن بیشترین Kill با یکدیگر رقابت میکنند و توانایی Resurrection از هیروی Mercy هم میتواند یک Kill از تیم مقابل بکاهد.
شرکت Bethesda امروز تصاویر جدیدی از عنوان The Evil Within 2 منتشر کرد که شخصیتهای اصلی بازی (سباستین و کیدمن)، محیطها و دشمنان را نشان میدهند. The Evil Within 2 با ترکیب منحصر به فردی از هیجانهای روانی و المانهای وحشت بقا واقعی، ایجاد تغییر و دگرگونیهای عظیم را در سری موفق The Evil Within وعده داده است.
به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در The Evil Within 2 بازیکنان کنترل کاراگاهی به نام سباستین کاستلانوس را به دست میگیرند که فرصتی را برای نجات خواهر خود پیدا کرده است. در مسیر انجام این ماموریت، بازیکنان برای بازگرداندن خواهر شخصیت اصلی وارد دنیایی از کابوس میشوند و ریشههای تاریک شهری کوچک را کشف خواهند کرد که زمانی زیبا و با شکوه بوده.
چند هفتهای است که دانکرک (Dunkirk) فیلم جدید کریستوفر نولان در ایالات متحده آمریکا آغاز به اکران کرده و مورد توجه و تمجید منتقدان قرار گرفته است. در عین حال بررسی فیلمهای پرفروش باکسآفیس در هفتههای گذشته هم نشان میدهد که آخرین فیلم نولان برای دو هفته متوالی پس از شروع اکران در صدر جدول فیلمهای پرفروش قرار داشت و این هفته هم (هفته سوم) دومین فیلم پرفروش سینماهای آمریکا بود.
همانطور که ساعاتی قبل در پردیسگیم مشاهده کردید، در آستانهی عرضهی بازی Uncharted: The Lost Legacy، کارگردان این عنوان، اقای "شاون اسکایگ" مصاحبهای را با PlayStation Blog داشته است. بخشهای مربوط به شخصیتهای این نسخه را در بخش اول مصاحبه مشاهده کردید و در بخش دوم مصاحبه ما شاهد نکات بسیار جالبی در مورد گیمپلی و تاثیرگذاری روابط داستانی در مبارزات هستیم.
براساس گفتههای مدیرعامل استودیوی گوریلا گیمز آقای هرمن هولست (Hermen Hulst)، هنوز زود است تا در مورد آینده سری Killzone صحبت نمائیم. IP جدید استودیو یعنی Horizon Zero Dawn به موفقیت بزرگی برای سازندگان بدل شد، اما برای گوریلا گیمز همه چیز با سری Killzone آغاز شد. بسیاری از طرفداران منتظرند تا ببینند که سازنده هلندی چه زمانی […]
بازیهای ویدیویی آنقدر متفاوت و زیاد شدهاند که دیگر در یکی دو سبک تقسیم بندی نمیشوند. یک بازی را میتوان در چند سبک متفاوت جای داد. یک بازی که در سبک «ترسناک» دسته بندی شده است، ممکن است «اکشن اول شخص» باشد، یا حتی یک بازی «ماجرایی اشاره و کلیک».