مسلما برای شما هم پیش آمده که بخواهید لیست کارهای روزمره‌ی خود را در صفحه‌ی لاک‌اسکرین یا هوم‌اسکرین گوشی مشاهده کنید اما امکان انجام آن در سیستم عامل وجود نداشته. خوشبختانه برای انجام این کار یک راه حل وجود دارد. اپلیکیشن heynote با فراهم کردن امکاناتی نظیر یادداشت‌برداری جهت یادآوری و ساختن لیستی از کارهای روزمره و قرار دادن آن‌ها در هوم‌اسکرین و لاک‌اسکرین، این روزها به یکی از نرم‌افزارهای کاربردی تبدیل شده است. اختیاراتی که اپلیکیشن heynote به کاربر می‌دهد، فقط به مواردی که گفتیم محدود نیست و در ادامه به دیگر مزایای این اپلیکیشن نیز می‌پردازیم.

معرفی اپلیکیشن Cookpad؛ شبکه‌ی اجتماعی مخصوص آشپزها

heynote یک نرم‌افزار رایگان است که کاربران با نصب آن می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. از یک طرف قادر خواهند بود تا تصاویر پس زمینه هوم اسکرین و لاک‌اسکرین خود را تغییر داده و از طرفی دیگر، درون تصاویر نوت‌ها و متن‌های مورد نظر، چه متن یادآوری و چه لیستی از برنامه کارهای روزانه خود را قرار دهند. در واقع دسترسی‌های فراوانی برای کاربران برای شخصی‌سازی و ویرایش تصاویر پس‌زمینه وجود دارد، به طوری‌که کاربران می‌توانند به راحتی سایز و فونت متن را تغییر داده و نوت مورد نظر خود را در هرجای تصویر پس زمینه یا لاک‌اسکرین به دلخواه قرار دهند.

رابط کاربری اپلیکیشن heynote را می‌توان تا حدی بهینه و کاربرپسند توصیف کرد، ولی یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران در این زمینه به آن اذعان داشته‌اند این بوده که ویرایش تصاویر آن طور که باید و شاید ساده و سرراست نیست. به عنوان مثال موقعی که شما قصد اعمال تغییراتی در متن و نوت روی عکس مورد نظر خود دارید، برای انجام تغییرات حتما باید در قسمت منو گزینه‌ی ویرایش را انتخاب کنید تا امکان ویرایش نوشته برای شما فراهم شود. کما اینکه، در اپلیکیشن‌های رقیب این گونه است که اگر شما قصد ویرایش نوت خود داشته باشید فقط کافی است تا متن مورد نظر را لمس کرده تا شما بتوانید تغییرات دلخواه را روی نوت اعمال کنید.

اپلیکیشن heynote پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هم دارد. به این صورت که کاربران بدون داشتن حساب کاربری پرمیوم، در داشتن دسترسی به بعضی قابلیت‌های مهم این برنامه بسیار محدود خواهند بود. به عنوان مثال اگر کاربری قصد داشته باشد تا عکس خاصی را در برنامه جهت نوشتن نوت یا هرگونه ویرایشی بارگذاری کند باید حساب کاربری ویژه داشته باشد.

همچنین انتخاب فونت دلخواه در کنار معافیت از تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی از دیگر مسائلی هستند که کاربر معمولی از داشتن آن‌ها محروم خواهد بود. با این وجود امکانات نسخه‌ی رایگان هم در حدی هست که بتواند حداقل نیازهایتان از داشتن یک صفحه‌ی یادداشت برداری در لاک‌اسکرین یا هوم‌اسکرین را برآورده سازد.

اپلیکیشن heynote نرم‌افزاری بسیار کاربردی و بهینه است که اگر به تمامی قابلیت‌هایش دسترسی داشته باشید، بی‌شک تجربه لذت بخشی برای شما به ارمغان خواهد آورد. این اپلیکیشن حجم بسیار کمی دارد و شما می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر اقدام به دانلود و نصب آن در سیستم‌عامل‌ اندروید کنید.

دانلود از گوگل پلی

نوشته معرفی اپلیکیشن heynote؛ هوم‌اسکرین گوشی خود را شخصی‌سازی کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala