یکی از ویژگی‌های کلیدی این مرورگر اختصاصی کیف پول داخلی است که از همان ابتدا از زنجیره‌های بلوکی بلاک‌چین‌هایی مانند اتریوم، بیت کوین، سلو و Nervos پشتیبانی می‌کند. همچنین اپرا از همکاری خود با شرکت پالی گان و چند شرکت دیگر خبر داده  که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به هیچ گونه افزونه‌ای به رمزارز خود دسترسی داشته باشید و همچنین می‌توانید از کیف پول ثالث نیز استفاده کنید.

  • جدیدترین ویژگی امنیتی فایرفاکس با باگ‌های کدنویسی مقابله می‌کند

باید خاطر نشان کنیم که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را از طریق یک فیات به کریپتو در رمپ خریداری کنید، رمزارز را مستقیماً در کیف پول مبادله کنید، آن را ارسال و دریافت کرده و موجودی کیف پول خود را بررسی کنید. این مرورگر همچنین دارای یک کلیپ بورد امن است که ادعا می‌کند برنامه‌های دیگر نمی توانند هنگام کپی/پیست کردن داده‌ها را ذخیره کنند. یکی دیگر از قابلیت‌های مرورگر اپرا پشتیبانی از Web3است که می‌توان آن را اینترنت غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین معرفی کرد که در میان علاقه‌مندان حوزه رمزارزها طرفداران زیادی دارد.

  • اپرا GX چیست و چرا باید مرورگر گیمینگ داشته باشیم؟

اپرا خاطرنشان می‌کند که علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر از طریق رمزگذاری بلاک چین، به کاربران امکان می‌دهد تا به مواردی مانند GameFi دسترسی داشته باشند؛ جایی در آن که می‌توانند در هنگام بازی در انواع متاورژن‌ها به کسب درآمد بپردازند. همچنین این شرکت از یک وب‌سایت به نام «Crypto Corner» خبر داده که جدیدترین اخبار بلاک چین را به شما ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های Web3 خود را بهبود ببخشند.

رقیب اپرا، موزیلا اخیراً اعلام کرده بود که پشتیبانی از رمزارزها را به مرورگر خود اضافه خواهد کرد، اما تصمیم آن‌ها با واکنش شدید کاربران، از جمله «جیمی زاوینسکی» یکی از بنیانگذاران آن مواجه شد که به تاثیرات زیست محیطی بلاک‌چین اشاره کرده بودند. به نظر می‌رسد که اپرا با پیش‌بینی واکنش مشابه، اعلام کرد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال تلاش برای اجرای استاندارد لایه ۲ اتریوم است که مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

  • فایرفاکس به نوار آدرس تبلیغات اضافه کرده است، ولی می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید

منبع: Engadget

نوشته اپرا از معرفی مرورگر اختصاصی کریپوی خبر داد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala