بازی Nine Parchments، جدیدترین ساخته سازندگان سری بازی‌های Trine، یعنی استودیوی بازی‌سازی فرازن‌بایت گیمز (Frozenbyte Games) است که عنوانی در سبک اکشن و Co-Op چهارنفره است. این بازی قرار است که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر گردد و هم اینک، نسخه آزمایشی آن برای کنسول نینتندو سوییچ در […]

کیفیت اجرایی بازی Nine Parchments مشخص شد

بازی Nine Parchments، جدیدترین ساخته سازندگان سری بازی‌های Trine، یعنی استودیوی بازی‌سازی فرازن‌بایت گیمز (Frozenbyte Games) است که عنوانی در سبک اکشن و Co-Op چهارنفره است. این بازی قرار است که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر گردد و هم اینک، نسخه آزمایشی آن برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و در صورت تمایل می‌توانید آن را تجربه کنید.

با این حال، بی‌شک عده‌ای از بازیکنان منتظر مشخص شدن جزئیات کیفیت اجرایی این بازی بر روی پلتفرم‌های مقصد آن هستند. در همین راستا، استودیوی فرازن‌بایت گیمز در گفتگو با وب‌سایت WCCFTech، جزئیات کیفیت اجرایی بازی Nine Parchments را بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ پرو، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس و نینتندو سوییچ به صورت داک‌شده و داک‌نشده، اعلام کرد.

بر اساس گفته‌های این استودیو، بازی Nine Parchments با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو به اجرا در می‌آید. کیفیت این بازی با رزولوشنی پویا بر روی کنسول ایکس‌باکس وان معادل ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه خواهد بود؛ این در حالی است که نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این عنوان با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد. از سوی دیگر، کیفیت گرافیکی نسخه نینتندو سوییچ بازی Nine Parchments نیز در حالت اتصال به تلویزیون ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه و در حالت نسخه قابل حمل، ۷۲۰p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه خواهد بود. علاوه بر این موارد، نسخه‌های ایکس‌باکس وان اس، ایکس‌باکس وان ایکس و رایانه‌های شخصی بازی مورد بحث از قابلیت HDR پشتیبانی خواهند کرد.

بازی Nine Parchments تا هفته دیگر بر روی پلتفرم‌های مقصد خود در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa