سرویس اشتراک دریافت بازی‌های دیجیتالی شرکت Electronic Arts با نام EA Access قرار است که یک بازی جدید به لیست بازی‌های خود اضافه کند، البته اینبار قرار نیست شاهد یک بازی از عناوین این شرکت باشیم که در طی 5-6 سال گذشته منتشر شده است. بازی‌ای که قرار است ایندفعه به این سرویس اضافه شود، بازی شوتر Black ساخته‌ی استدیو Criterion Games است که در سال 2006 برای کنسول‌های Xbox و PlayStation 2 منتشر شد. همچنین در کارنامه‌ی استدیو Criterion Games سری ریسینگ محبوب Burnout دیده می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت گیم اسپات، بازی Black همچنین از طریق قابلیت Backwards Compatibility بر روی کنسول Xbox One در دسترس است. تاکنون 56 عنوان از طریق سرویس EA Access به صورت رایگان در دسترس هستند و از جمله بازی‌های دیگر این سرویس می‌توان Battlefield: Bad Comapny ساخته‌ی استدیو DICE را نام برد. البته لازم به ذکر است که بازی Black بر روی پلتفرم PC در دسترس نیست و مشترکین سرویس Origin Access از تجربه‌ی این بازی محروم می‌مانند.

سرویس‌های EA Access و Origin Access به ترتیب بر روی پلتفرم‌های Xbox One و PC در دسترس است. هزینه‌ی اشتراک این سرویس به صورت ماهیانه 5 دلار و به صورت سالیانه 50 دلار است. از دیگر مزایای این سرویس این است که شما با خرید هر بازی که ناشر آن EA Games باشد، می‌توانید 10 درصد تخفیف بگیرید و یا چند روز زودتر از عرضه‌ی رسمی بتوانید عناوین این شرکت را تجربه کنید.

منبع متن: pardisgame