بتای Metal Gear Survive هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان قرار دارد و از ویژگی HDR و کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کند. بتای Metal Gear Survive با حجم ۸ گیگابایت برروی مایکروسافت استور استرالیا قرار گرفته و تا ۲۱ ژانویه مصادف با ۱ بهمن دایر خواهد بود. در این بتا بخش Co-op […]

بتای Metal Gear Survive در دسترس ایکس‌باکس وان قرار دارد

بتای Metal Gear Survive هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان قرار دارد و از ویژگی HDR و کنسول میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس نیز پشتیبانی می‌کند.

بتای Metal Gear Survive با حجم ۸ گیگابایت برروی مایکروسافت استور استرالیا قرار گرفته و تا ۲۱ ژانویه مصادف با ۱ بهمن دایر خواهد بود. در این بتا بخش Co-op با پشتیبانی تا ۴ نفر، دو مکان Wrecked Base و Deserted Mine و سه ماموریت مختلف گنجانده شده و جوایز شرکت در آن نیز یک پلاک به اسم FOX HOUND و دو آیتم Metal Gear Rex Head و Bandana اعلام شده‌اند.

علاوه بر این‌ها، با توجه به صفحه‌ی مایکروسافت استور، بتای Metal Gear Survive از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند، درحالی که کونامی هیچ جزئیاتی را در این مورد ارائه نداده و حتی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم هنوز به‌روزرسان مخصوص این کنسول میان نسلی را دریافت نکرده است. High Dynamic Range (به اختصار HDR) نیز همان‌طور که گفته شد، جزو ویژگی‌های این بتاست.

Metal Gear Survive در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس عرضه می‌گردد. بتای این عنوان که هم‌اکنون در دسترس ایکس‌باکس وان است، برای پلی‌استیشن ۴ نیز منتشر خواهد شد اما فعلاً خبری از انتشارش برای رایانه‌های شخصی نیست.

منبع متن: gamefa