یکی از سران شرکت مایکروسافت به کاربران اعلام کرده که جای هیچ نگرانی نیست و تمام شایعات مطرح شده در خصوص کنترلر Elite v2 ایکس باکس فقط در حد شایعه هستند. به تازگی تصاویری از کنترلر جدید ایکس باکس با نام Elite v2 به بیرون درز کرده است که شامل اطلاعاتی از این کنتلر نیز […]

شایعات مربوط به کنترلر جدید ایکس باکس تکذیب شدند

یکی از سران شرکت مایکروسافت به کاربران اعلام کرده که جای هیچ نگرانی نیست و تمام شایعات مطرح شده در خصوص کنترلر Elite v2 ایکس باکس فقط در حد شایعه هستند.

به تازگی تصاویری از کنترلر جدید ایکس باکس با نام Elite v2 به بیرون درز کرده است که شامل اطلاعاتی از این کنتلر نیز می باشد. طبق این اطلاعات، مایکروسافت قصد دارد در آینده ای نزدیک نسخه جدید و بهبود یافته ای از کنترلر Elite ایکس باکس وان عرضه کند. نسخه اول این کنترلر دارای کیفیت بسیار بالا بود که در زمان عرضه اش، یک موفقیت چشم گیر و بزرگ برای مایکروسافت و همینطور ایکس باکس وان به حساب می آمد. اما برخی از اطلاعاتی که از نسخه جدید این کنترلر به بیرون درز کرده بود، باعث ایجاد نگرانی هایی برای کاربران این کنسول شده بود که آقای مارک ایبارا (Mark Ybarra)، یکی از مسئولان شرکت مایکروسافت، در توییتر خود در پاسخ به یکی از کاربران شفاف سازی های لازم را در این زمینه انجام داد.

یکی از همین شایعات که باعث نگرانی کاربران شده بود، این بود که این کنترلر جدید دارای باتری قابل شارژ است اما این باتری توسط افراد قابل خارج شدن نیست. در حالی که این موضوع برای کنترلر های سونی و نینتندو یک موضوع عادی است و هر دو دارای کنترلر هایی هستند که باتری آن ها قابل جدا سازی نیست، اما مایکروسافت در کنترلر های ایکس باکس همیشه این امکان را به کاربران داده تا باتری های کنترلر را خارج و یا تعویض کنند. بنابراین دلیل نگرانی کاربران این بود که نتوانند در نسخه جدید کنترلر Elite باتری آن را خارج و یا تعویض کنند.

در حال حاضر نیز تمام این نگرانی ها با پاسخی که ایبارا به یکی از کاربران داده، برطرف شده است و دیگر جای هیچ دلهره و نگرانی برای کاربران ایکس باکس نیست. ایبارا در توییتر خود اعلام کرد که شایعات همواره همینطور بوده اند و مردم نباید لزوما آن ها را باور کنند. با این که این پاسخ جوابی صریح و روشن در خصوص این مسئله نیست اما باز هم توانسته کاربران را آرام کند و یک دلگرمی برایشان باشد چرا که خود این کنترلر هم هنوز به طور رسمی معرفی نشده است و تصاویر منتشر شده از آن ممکن است فقط در حد شایعاتی باشند که هیچ گاه واقعیت پیدا نخواهند کرد. در ادامه می توانید سوال مطرح شده از طرف یکی از کاربران توییتر و پاسخ ایبارا را در این خصوص مشاهده کنید.

به تازگی از افراد زیادی شنیده ام که در کنترلر Elite جدید ایکس باکس به جای باتری های قابل تعویض، باتری های غیر قابل تعویض به کار رفته است. نظری در این خصوص دارید؟ افراد زیادی را سراغ دارم که می گویند این اطلاعات درست است.

ایبارا در پاسخ اظهار کرد:

مدتی طولانی است که آموخته ام هر شایعه ای را که میشنوم یا می خوانم باور نکنم. شایعه فقط شایعه است نه بیشتر.

منبع متن: gamefa