Warner Bros در دسامبر گذشته اعلام کرد یک بازی نقش‌آفرینی جدید از دنیای Harry Potter برای تلفن‌های همراه در دست ساخت قرار دارد. نام کامل این بازی، Harry Potter: Hogwarts Mystery است که حالا می‌توان اولین تریلر آن را مشاهده کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، این تریلر شخصیت‌های آشنایی از کتاب‌ها و فیلم‌ها نشان می‌دهد که شامل Professors McGonagall ،Snape و Hagrid می‌شود. شما در Harry Potter: Hogwarts Mystery با شخصی‌سازی چهره شخصیت خود، باید در کلاس‌های این معلم‌ها شرکت کنید و خارج از درس هم به پیدا کردن دوست می‌پردازید و با حریفان خود می‌جنگید. 

داستان بازی بین تولد هری پاتر و ثبت نام او در Hogwarts روایت می‌شود اما همچنان با وظایف مشابه به همان دانش‌آموزان مشهور قبلی سر و کار خواهید داشت. گسترش مهارت خود به شما در حل رازها، کشف مناطق جدید، جادوها و توانایی‌های بیشتر کمک می‌کند.


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت FullScreen

Harry Potter: Hogwarts Mystery در بهار سال 1397 برای IOS و Android منتشر می‌شود. همچنین یک بازی دیگر از Harry Potter به نام Wizards Unite در سال 2018 عرضه خواهد شد. آن بازی توسط استودیوی سازنده Pokemon Go یعنی Niantic در دست ساخت است که در آن باید با گشتن در دنیای واقعی، قدرت خود را افزایش دهید و از مناطق دفاع کنید. علاوه بر این، Warner Bros پیش از این اشاره کرده که یک بازی دیگر از Harry Potter برای کنسول‌ها در دست توسعه قرار دارد اما چیز خاصی از این پروژه نمی‌دانیم.

منبع متن: pardisgame