PS4 , Call of Duty: WWII

امروز NPD آمار ماهانه خود برای آمریکای‌شمالی را منتشر کرد. طبق این گزارش، مقدار هزینه صرف شده برروی بازی‌های ویدئویی نسبت به سال پیش با رشدی 10 درصدی همراه بوده و به مبلغ 3.3 میلیارد دلار رسیده است. این آمار به دلیل افزایش 27 درصدی فروش سخت‌افزار‌ها و به لطف Nintendo Swith، SNES Classic، تجدید حیات 3DS و ادامه روند خوب PS4 به دست آمده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers کنسول Nintendo Switch در هر دو زمینه تعداد واحد فروخته‌شده و مقدار درآمد در صدر بوده ولی PS4 در هر دو دسته در کل سال 2017 در صدر قرار دارد. Call of Duty WWII نیز در هر دو زمینه هم در ماه دسامبر و هم در کل سال 2017 در جایگاه نخست قرار دارد.

مجموع فروش PS4 و Xbox One در 50 ماه اول عرضه‌شان 18 درصد ار مجموع فروش PS3 و Xbox 360 در کل نسل. و 4 درصد بیشتر از نسل PS2 و Xbox بیشتر بوده است. از طرف دیگر، Nintendo Switch در 10 ماه اول خود بیش از هر کنسول دیگری در تاریخ آمریکا به فروش رسیده است.

یک نکته جالب دیگر نیز وجود دارد و آن این سات که در سال 2017 314 مجموعه فیزیکی عرضه است. این 16 درصد از سال 2016 و 36 درصد از سال 2015 بیشتر است. فروش فیزیکی نرم‌افزار‌ها تا سال 2017 هر سال در حال افزایش بوده است.

در زیر شما می‌توانید لیست 20 بازی پرفروش را مشاهده نمایید که در آن Call of Duty WWII در صدر قرار دارد و پس از آن نیز در رده‌های دوم و سوم دو بازی Star Wars: Battlefront II و Super Mario Odyssey قرار دارند. از آن جایی که Origin و Nintendo مقدار فروش دیجیتالی‌شان مشخص نیست، مقدار فروش دیجیتالی Star Wars: Battlefront II برروی PC و فروش دیجیتالی Super Mario Odyssey در این آمار حساب نشده است.

PlayerUnknown’s Battleground نیز بدون احتساب فروش دیجیتالی برروی PC و تنها با فروش برروی Xbox One در جایگاه هفتم قرار دارد. در ادامه شما می‌توانید جداول مختلف اعم از پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2017 و ماه دسامبر را به تفکیک پلتفرم مشاهده نمائید.

  

جهت مشاهده در اندازه اصلی برروی تصاویر کلیک کنید

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame