RDR 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، باری دیگر یک منبع خبری تاریخ عرضه‌ای برای Red Dead Redemption 2 مشخص کرد، اگر چه این دسته از خبر‌ها صرفاً در حد یک شایعه هستند. شب گذشته شعبه مکزیک Amazon تاریخ 12 جولای‌(21 تیر)‌ را برای عرضه عنوان مورد‌انتظار "راکستار" مشخص کرد. شما در ادامه تصویر اثبات این خبر را مشاهده می‌کنید:

RDR 2

قیمت را زمانی که از واحد پول مکزیک یعنی پسوس به دلار آمریکا تبدیل کنید منطقی به نظر خواهد رسید و تاریخ مشخص شده یک تاریخ تخمینی به نظر نمی‌رسد، چرا که اگر بخواهند برای بازی‌هایی که تاریخ انتشار ندارند یک تاریخ تخمینی در نظر بگیرند "31 دسامبر" را مشخص خواهند کرد که به معنی عرضه در همان سال مشخص شده می‌باشد. اگر قرار باشد بازی در بهار سال 2018 عرضه شود برای تاریخ‌های احتمالی آخرین روز این سه‌ماهه یعنی "21 ژوئن"(آخرین روز بهار امسال) را مشخص می‌کنند اما برای این عنوان تاریخ دقیق 21 تیر مشخص شده است.

آخرین بار "راکستار" اعلام کرده بود Red Dead Redemption 2 در بهار سال جاری منتشر می‌شود. این تاریخ جدید ما را کمی نگران کرده است. از طرفی ماه جولای(تیر) قابل‌اعتماد به نظر نمی‌رسد چرا که یک ماه بعد از مراسم E3 است و این عجیب می‌باشد که "راکستار" در این مراسم با تریلری تاریخ انتشار بازی را برای هفته بعد مشخص کند.

همچنین  تاریخ 12 جولای (21 تیر)‌ روز پنجشنبه است و این یک روز غیرمعمول برای عرضه عنوانی مانند Red Dead Redemption 2 می‌باشد. اصولاً بازی‌های بزرگ در روز‌های جمعه یا سه‌شنبه عرضه می‌شوند.

با توجه به این که بالاخره به بهار نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد به زودی بتوانیم این عنوان مورد‌انتظار را تجربه کنیم. امید‌واریم که به زودی تاریخ عرضه این بازی مورد ستایش مشخص شود و فکر می‌کنم به زودی این اتفاق رخ دهد. برای اعلام تاریخ انتشار بازی دو حالت وجود دارد، در ماه فوریه(بهمن) "راکستار" با سرمایه‌گذاران بازی جلسه‌ای دارد و احتمال مشخص کردن تاریخ عرضه در این جلسات وجود دارد. در حالت دوم "راکستار" طبق معمول با یک تریلر خیره‌کننده از تاریخ دقیق انتشار بازی رونمایی خواهد کرد.

تنها باید خوشبین باشیم Red Dead Redemption 2 با تاخیر مواجه نشده باشد.

منبع متن: pardisgame