به نظر می‌رسد که آمازون بخش مکزیک به اشتباه تاریخ عرضه Red Dead Redemption II را لو داده که البته مقداری نسبت به آن بازه زمانی اعلام شده از سوی سازنده، تفاوت دارد! بر کسی پوشیده نیست که Red Dead Redemption II یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است، شاید حتی موردانتظارترین آن‌ها! این بازی […]

شایعه: تاریخ عرضه Red Dead Redemption II لو رفت

به نظر می‌رسد که آمازون بخش مکزیک به اشتباه تاریخ عرضه Red Dead Redemption II را لو داده که البته مقداری نسبت به آن بازه زمانی اعلام شده از سوی سازنده، تفاوت دارد!

بر کسی پوشیده نیست که Red Dead Redemption II یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است، شاید حتی موردانتظارترین آن‌ها! این بازی که یک پیش درآمد بر بازی Red Dead Redemption (عرضه شده در سال ۲۰۱۰) است، قرار است تا با عرضه به بازار بار دیگر نشان دهد که راکستار گیمز (Rockstar Games) برترین سازنده بازی‌های Open World است. البته در ابتدا قرار بود تا Red Dead Redemption II در سال ۲۰۱۷ عرضه شود ولی راکستار آن را تاخیر زد و عرضه آن به سال ۲۰۱۸ و بازه زمانی “بهار” موکول شد.

تمام چیزی که از تاریخ عرضه این بازی می‌دانیم آن است که باید در بهار سال ۲۰۱۸ منتظر آن باشیم ولی اکنون، به نظر می‌رسد که آمازون بخش مکزیک تاریخ عرضه دقیقی از آن را لو داده است. در صفحه مربوط به این بازی در بخش مکزیک آمازون، تاریخ عرضه بازی ۱۲ ژولیه سال ۲۰۱۸ (برابر با ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۷) قید شده است که تقریباً نزدیک به همان تاریخ عرضه نسخه قبلی بازی (در ماه مِه سال ۲۰۱۰) نزدیک است.

این را در نظر داشته باشید که هنوز بخش آمریکای آمازون که همان آمازون اصلی است، هیچ تاریخ عرضه دقیقی نداده و صرفاً به همان بازه زمانی “بهار سال ۲۰۱۸” که خود سازنده هم آن را اعلام کرده بود، بسنده کرده است. با اینکه بخش مکزیک آمازون هم معتبر است و شاید تاریخ دقیقی را اعلام کرده باشد، ولی باز هم باید به این خبر به چشم یک شایعه نگاه کنیم و تا زمانی که خود سازنده به صورت رسمی تاریخ عرضه Red Dead Redemption II را اعلام کند، منتظر بمانیم.

اگر هنوز به این بازی شک دارید، دومین تریلر آن را تماشا کنید که به شدت زیبا به نظر می‌رسد! آن تریلر از روی نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی ضبط شده بوده است. همچنین، گفته شده که احتمالاً بازی Red Dead Redemption II هم حاوی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای باشد. شایعاتی هم در مورد صداپیشگان این بازی به گوش رسیده که احتمالاً صحیح باشند. قبلاً بخش ایتالیای آمازون هم تاریخ عرضه بازی را اعلام کرده بود که البته با این تاریخ تفاوت داشت و به عرضه آن در نخستین سه ماهه سال ۲۰۱۸ اشاره داشت. یک خرده فروشی دانمارکی هم تاریخ عرضه بازی را در ماه ژوئن اعلام کرده بود. در انتها، باید گفت که مایکل پکتر تحلیلگر معروف دنیای بازی اعتقاد دارد که این بازی متای بالای ۹۰ دریافت خواهد کرد.

بازی Red Dead Redemption II برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa