استودیوی بازیسازی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، سازنده بازی موفق Forza Horizon 3، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «دیجیتال فاندری»، در خصوص پروژه جدید خود که بر اساس برخی شایعات گفته می‌شود که بازی Fable IV خواهد بود، صحبت کرده است. این استودیو رسماً تائید کرد که کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس پلتفرم اصلی توسعه این بازی […]

پلی‌گراند گیمز: ایکس‌باکس وان ایکس پلتفرم اصلی بازی جدید ما خواهد بود

استودیوی بازیسازی پلی‌گراند گیمز (Playground Games)، سازنده بازی موفق Forza Horizon 3، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت «دیجیتال فاندری»، در خصوص پروژه جدید خود که بر اساس برخی شایعات گفته می‌شود که بازی Fable IV خواهد بود، صحبت کرده است. این استودیو رسماً تائید کرد که کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس پلتفرم اصلی توسعه این بازی خواهد بود.

این تیم توسعه همچنین تائید کرده است که هنوز از تمام قدرت سخت‌افزاری کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهره نبرده است و این مهم در پروژه‌های آینده استودیوی پلی‌گراند گیمز بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود.

حرف‌های پلی‌گراند گیمز در این خصوص به این شرح است:

ما در حال حاضر به طرز آشکاری توسعه یک بازی معرفی نشده را آغاز کرده‌ایم. و پلتفرم اصلی توسعه این پروژه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس است که نخست برای ما و در نهایت برای بازیکنان بسیار عالی خواهد بود. اول از همه، بسیار عالی است که برای این کنسول بازی می‌سازیم چراکه بسیار قدرتمند است و حافظه بیشتری نسبت به قبل در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابراین این فرصت مناسب و عالی‌ای خواهد بود تا بازی خود را بر روی آن توسعه دهید. همچنین به شکلی آسان‌تر و سریع‌تر می‌توانید بازی خود را توسعه دهید و کارهای بیشتری انجام دهید.

با این حال، این توسعه‌ دهنده در ادامه در خصوص این نکته که چگونه این مهم باعث نادیده گرفتن دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نخواهد شد صحبت کرد و در این زمینه تصریح کرد:

من واقعاً فکر می‌کنم که ما در طول توسعه [این پروژه]، مزایای متعددی را هم برای دیگر پلتفرم‌هایی که این پروژه را برای آن توسعه می‌دهیم، نظیر ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، شاهد خواهیم بود. و من فکر می‌کنم که این عمل به این دلیل شکل می‌گیرد که ما از ابزار توسعه یکپارچه و استانداردی [برای توسعه بازی جدید خود] بهره می‌بریم.

اگرچه در حال حاضر جزئیات جدیدی در خصوص پروژه تازه استودیوی پلی‌گراند گیمز در دست نیست، اما برخی گزارش‌های حاکی از این است که این بازی، عنوانی در سبک نقش‌آفرینی و جهان باز خواهد بود. مدتی پیش هم شایعه شد که این استودیوی در حال کار بر روی نسخه جدید سری بازی‌های محبوب Fable است.

منبع متن: gamefa