به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، طرفداران Middle-earth: Shadow of War به‌زودی به لطف بسته الحاقی Blade of Galadriel می‌توانند ادامه داستان را تجربه کنند و روز گذشته Monolith از طریق یک استریم زنده، کات‌سین سینمایی ابتدایی بازی را به نمایش گذاشت.

از آنجا که این بسته الحاقی ادامه داستان بازی اصلی است، اسپویلرهای بزرگی در ویدیو و متنی که در ادامه می‌بینید وجود دارد بنابراین اگر هنوز بازی اصلی را به اتمام نرسانده‌اید یا هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود از دیدن ادامه خبر صرف نظر کنید.

The Blade of Galadriel در ماه آینده منتشر می‌شود و بازیکنان در آن کنترل Eltariel را به‌دست می‌گیرند تا چیزی که شروع کرده را به پایان برساند.

همان‌طور که در کات‌سین مشاهده می‌کنید، Eltariel قصد بازگشت به خانه را دارد اما Galadriel به هیچ عنوان از اتفاقات اخیر خوشحال نیست و به او این اجازه را نمی‌دهد. قطعا جالب خواهد بود که ببینیم این DLC چگونه بر پایان بازی تاثیر می‌گذارد.

Middle Earth Shadow of War هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید نقد و بررسی ما از این بازی را مطالعه کنید.


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت FullScreen

منبع متن: pardisgame