بالاخره پس از اشارات و سرنخ‌های بسیار، سگا (SEGA) از عنوان جدید خود رونمایی کرد. این عنوان، که Sensen Senki نام دارد، یک بازی آرکید کارتی است و متأسفانه برای کنسول‌ها نیست. امروز سگا از بازی اسرار آمیز خود، که اشارات بسیاری به آن می‌کرد و حتی یک سایت شمارش معکوس برای معرفی آن ایجاد […]

از عنوان اسرارآمیز سگا بالاخره رونمایی شد

بالاخره پس از اشارات و سرنخ‌های بسیار، سگا (SEGA) از عنوان جدید خود رونمایی کرد. این عنوان، که Sensen Senki نام دارد، یک بازی آرکید کارتی است و متأسفانه برای کنسول‌ها نیست.

امروز سگا از بازی اسرار آمیز خود، که اشارات بسیاری به آن می‌کرد و حتی یک سایت شمارش معکوس برای معرفی آن ایجاد کرده بود، رونمایی کرد. این عنوان Sensen Senki نام دارد که در زبان ژاپنی به معنای «تاریخچه‌ی جنگ هزار ساله» است. این بازی آرکید یک عنوان مبارزه‌ی کارتی دیجیتالی است که در آن بازی باز در نقش یک کرونوس (Kronos) بازی می‌کند. کرونوس فرماندهی است که اختیار چهار جنگجو را در دست دارد و باید با آن‌ها کرونوسِ رقیب را شکست دهد. مبارزات این بازی به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و بازی بازان در سراسر ژاپن می‌توانند با ورود به رقابت قدرت خود را محک بزنند.

در بازی سه دسته کارت مختلف وجود دارد. کارت‌های تجهیزات، آیتم و جادو این سه دسته را تشکیل می‌دهند. از این کارت‌ها می‌توان در جنگ‌ها و مبارزات استفاده کرد؛ بنابراین آن‌ها در نتیجه مبارزات تأثیر گذار هستند. برای استفاده از کارت‌های تجهیزات، آیتم و جادو بازیکنان باید از SP خود (مخفف Soul Power) استفاده کنند. با خرج کردن SP در هر بار استفاده، از میزان آن‌ها کاسته خواهد شد و اگر SP شما یا رقیبتان به اتمام رسد زمان روز در میدان جنگ تغییر می‌کند. شایان ذکر است که هر کرونوس یک جادوی ویژه به نام Eureka دارد که در هر مبارزه تنها یک بار قابل استفاده است. همچنین برای در دسترس قرار گرفتن Eureka بازیکنان می‌بایست تا پایان شمارش معکوس فعال شدن این جادو صبر کنند. بازه‌ی زمانی این شمارش معکوس با توجه تأثیر دلخواه متغیر است.

این بازی در آخر هفته‌ی جاری، روز ششم بهمن ماه، در ژاپن جهت تست منطقه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد. Sensen Senki تا دو روز برای بازی در دسترس خواهد بود و زمان تست در روز هشتم بهمن ماه به اتمام می‌رسد. تجربه‌ی این عنوان در دو آرکید سگا واقع در آکیهابارای توکیو مهیا است.

منبع متن: gamefa