سال گذشته میلادی بود که استودیوی بازیسازی Greenheart Games اعلام کرد که تصمیم دارد تا بازی بسیار موفق و محبوب خود یعنی عنوان شبیه‌ساز Game Dev Tycoon را برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه کند. نسخه iOS این بازی در ماه نوامبر همان سال، بدون هیچ مشکلی عرضه شد و در همین راستا، […]

تاریخ انتشار نسخه اندرویدی بازی Game Dev Tycoon مشخص شد

سال گذشته میلادی بود که استودیوی بازیسازی Greenheart Games اعلام کرد که تصمیم دارد تا بازی بسیار موفق و محبوب خود یعنی عنوان شبیه‌ساز Game Dev Tycoon را برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه کند. نسخه iOS این بازی در ماه نوامبر همان سال، بدون هیچ مشکلی عرضه شد و در همین راستا، توسعه دهندگان این بازی امروز اعلام کردند که نسخه اندرویدی بازی Game Dev Tycoon در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) وارد بازار خواهد شد.

پورت موبایلی بازی Game Dev Tycoon با مشارکت استودیوی استرالیایی ریربایت (Rarebyte) صورت گرفته است. این بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت و شاهد هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهیم بود چراکه استودیوی Greenheart Games به این مدل تجاری علاقه‌ای ندارد. نسخه اندرویدی بازی Game Dev Tycoon کاملاً مشابه نسخه iOS آن خواهد بود و تفاوتی در محتوایش وجود نخواهد داشت.

این گفته به این معناست که این نسخه شامل خط داستانی جدیدی همراه با موضوعات تازه‌ای است. همچنین رابط کاربری این نسخه هم دستخوش تغییراتی شده است تا عملکرد بهینه‌ای را بر روی صفحه نمایش‌های لمسی تلفن‌های اندرویدی شاهد باشیم. گفتنی است که حالت Pirate mode هم برای این نسخه در نظر گرفته شده است که بیانیه استودیوی Greenheart Games به افرادی است که تصمیم می‌گیرند که بازی‌های جدید را به صورت دزدی دریافت کنند. تمامی محتویات جدید این بازی به زودی از طریق یک به‌روزرسانی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی مورد بحث هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Game Dev Tycoon در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS در دسترس قرار دارد. همانطور که پیشتر اشاره شد، نسخه اندرویدی این بازی در تاریخ چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۸) عرضه و منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa