50 cent

رپر محبوب "فیفتی سنت"(50 Cent) در ساخت بازی‌های ویدیویی غریبه نیست، اگرچه دو بازی قبلی این خواننده یعنی Cent 50: Bulletproof و  Cent 50: Blood on the Sand مطمئناً از نظر منتقدین عناوین خوبی نبودند.

به گزارش پردیس‌گیم این رپر معروف اخیراً در مصاحبه‌ای با GameSpot، در مورد فیلم هیجان‌انگیز جدیدش یعنی Den of Thieves صحبت کرد. GameSpot به عنوان یک وبسایت بازی‌های ویدیویی بحث را به سمت این موضوع برد. وقتی از او پرسیده شد که نظرش در مورد ساخت سومین بازی چیست، او جواب داد:

"قطعاً نظرم موافق است. من احتمالاً  در رابطه با مفهومی که با سریال Tomorrow, Today مطرح کردم کاری انجام خواهم داد."

Tommorow, Today سریالی است که توسط شبکه Starz در دست ساخت می‌باشد. با توجه به IMDB، این سریال در مورد یک سرباز قدیمی است که نیروی ماورا طبیعی دارد و با اتهامات دروغین به زندان افتاده است. البته باید گفت که او قدرت‌های فراطبیعی خود را در آزمایشات انسانی و بر خلاف میل باطنی‌اش به دست آورده است.

فکر می‌کنیم که داستانی اینچنینی برای یک بازی ویدیویی مناسب باشد چرا که از طرفی می‌توان این ایده را کاملاً نو دانست و از طرف دیگر سربازی قدیمی با قابلیت‌های ابرقهرمانی برای مخاطبین بسیار جذاب خواهد بود.

او در ادامه مصاحبه گفت:

"من فقط می‌خواهم مفهومی درست را پیدا کنم، می‌خواهم دست به هر کاری که می‌زنم منحصر به فرد باشد، در نظر دارم که چیزی ویژه خلق کنم. به خوبی بر روی این موضوع فکر خواهم کرد چرا که بر خلاف خود انسان چنین چیز‌هایی (یک اثر هنری)‌ همیشه در میان مردم خواهد ماند. باید مطمئن شوم که چیزی ارائه دهم که مردم برای مدتی طولانی از آن لذت ببرند.

داستان بازی Cent 50: Bulletproof در مورد خود شخص "فیفتی سنت" بود که با اعمالی اشتباه مقابل فروشندگان مواد مخدر و افرادی خطرناک قرار گرفته است. با این که بازی با واکنش خوب منتقدین رو به رو نشد اما طرفداران این رپر محبوب مطمئناً از بازی لذت برده‌اند.

Den of Thieves امروز در سینما‌های سرتاسر جهان اکران شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame