تا الان چندین بار شنیده اید که قابلیت کراس پلی بین کنسول ها بی اهمیت واقع شده و خیلی از شرکت ها (اغلب سونی) مانع از اجرای این قابلیت توسط توسعه دهندگان بازی ها بر روی بازی های خود می‌شوند. در سال گذشته، زمانی که شرکت Epic به طور تصادفی قابلیت کراس پلی را در […]

بروزرسان جدید Fortnite قابلیت کراس پلی را دوباره به بازی اضافه می کند

تا الان چندین بار شنیده اید که قابلیت کراس پلی بین کنسول ها بی اهمیت واقع شده و خیلی از شرکت ها (اغلب سونی) مانع از اجرای این قابلیت توسط توسعه دهندگان بازی ها بر روی بازی های خود می‌شوند. در سال گذشته، زمانی که شرکت Epic به طور تصادفی قابلیت کراس پلی را در بین کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر های شخصی فعال کرد(البته این قابلیت بعداً حذف شد)، واکنش های جالب خنده داری را در پی داشت.

در حال حاضر، قابلیت کراس پلی دوباره به بازی Fortnite بازگشته است. در جدیدترین بروزرسانی که برای این بازی منتشر شده است، قابلیت کراس پلی را بین کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی، برای سومین بار فعال کرده است.

البته، همانطور که همیشه اتفاق می افتد، احتمالا این قابلیت خیلی زود دوباره از این بازی حذف خواهد شد، به این خاطر که شرکت سونی هنوز بطور رسمی اجازه این کار را به توسعه دهندگان نمی‌دهد . از این لحظات قبل از آنکه این قابلیت دوباره از این بازی آنلاین حذف شود لذت ببرید.

منبع متن: gamefa