عنوان Forza Horizon 3 که از ساخته های Playground Games به حساب می آید، به تازگی بروزرسان ایکس باکس وان ایکس خود را دریافت کرده است که این بازی را قادر می سازد که تمام قدرت این کنسول را مورد استفاده قرار دهد و از ویژگی های بی نظیر آن مانند روزولوشن ۴K و همینطور […]

بروزرسان جدیدی برای حل مشکل HDR بازی Forza Horizon 3 روی ایکس‌باکس وان‌ ایکس به‌زودی منتشر خواهد شد

عنوان Forza Horizon 3 که از ساخته های Playground Games به حساب می آید، به تازگی بروزرسان ایکس باکس وان ایکس خود را دریافت کرده است که این بازی را قادر می سازد که تمام قدرت این کنسول را مورد استفاده قرار دهد و از ویژگی های بی نظیر آن مانند روزولوشن ۴K و همینطور قابلیت HDR در این بازی استفاده کند. اما به نظر می رسد که با این بروزرسان جدید، برخی مشکلات غیر قابل پیش بینی برای ویژگی HDR این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس به وجود آمده است که باعث تاریک شدن صفحه بازی می شود.

اما به نظر می رسد که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد چرا که در انجمن سری بازی های Forza اعلام شده که به تازگی بروزرسانی جدیدی برای عنوان Forza Horizon 3، برای رفع مشکلات HDR آن روی ایکس باکس وان ایکس منتشر خواهد شد. اما بیش از این چیز دیگری مطرح نشد و مشخص نیست که این بروزرسان چه زمانی برای این بازی منتشر خواهد شد. به هر حال بسیاری از بازی بازان دوست دارند که این مشکل هر چه زود تر برطرف شود و استودیوی سازنده این بازی باید در اسرع وقت نسبت به انتشار بروزرسان جدید این بازی و برطرف ساختن مشکل HDR آن روی کنسول ایکس باکس وان ایکس اقدام کند.

همچنین در این انجمن در خصوص این مشکلات اشاره شده که؛ برخی مشکلات اساسی در بروزرسانی جدید این بازی به وجود آمده است که ناشی از برخی ایرادات در محاسبه نادرست محیط های بازی، در زمان قرار گرفتن در برخی شرایط خاص است. همچنین در ادامه اشاره شد که بازی بازان باید برای کسب اطلاعات بیشتر همچنان منتظر بمانند. هیچ تاریخ دقیقی برای مشخص شدن زمان انتشار این بروزرسان مشخص نشده است.

این بروزرسان که باعث به وجود آمدن برخی مشکلات در قابلیت HDR این بازی روی ایکس باکس وان ایکس شد، در تاریخ پانزدهم ژانویه منتشر شد و رزولوشن native 4K را در کنار سایر ویژگی های گرافیکی بی نظیر، مانند جزئیات خارق العاده در سایه ها و بافت های بازی و همینطور جزئیات چشم نواز در محیط های دور دست بازی در کنار سایر ویژگی های گرافیکی عالی را به این بازی اضافه کرد. شما در مدت زمانی که منتظر عرضه بروزرسان جدید برای بازی Forza Horizon 3 برای رفع مشکلات HDR آن هستید، می توانید با گشت و گذار در محیط های گسترده بازی از رزولوشن بهبود یافته و همینطور سایر ویژگی های گرافیکی آن استفاده کنید.

 

منبع متن: gamefa