تماشا کنید: بازی جدید Memories of Mars نوع جدیدی از سبک بقا را به ارمغان می‌آورد

اگر امسال بدنبال یک بازی با سبک بقای متفاوت می‌گردید، چیزی که کمی به ماورای زمین بپردازد، باید بگوییم که این بازی را پیدا کرده‌اید. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بازی Memories of Mars عنوان جدیدی در سبک بقا است که در بهار امسال به بخش Early Access شبکه‌ی Steam اضافه خواهد شد و تجربه‌ای جهان‌باز و گسترده را برروی سیاره‌ی سرخ به ارمغان می‌آورد.

برخی از صحنه‌هایی که در تریلر بازی مشاهده می‌کنیم قطعا نشان‌دهنده‌ی وجود الهاماتی از Mass Effect: Andromeda می‌باشد. علیرغم اینکه BioWare بازخورد‌های منفی‌ زیادی دریافت کرد اما مکان‌های قابل گشت و گذار در بازی واقعا چشمگیر بودند و تریلر بالا نیز قطعا یادآور Eos و Elaaden از Mass Effect می‌شوند.

در ادامه با توضیحات پیج Steam این بازی و تریلر آن همراه باشید:

"100 سال در آینده، اتفاقی برای مریخ افتاد. سیاره‌ای که زمانی بطور معمول به آن سفر می‌شد اکنون رها شده است.

Memories of Mars یک بازی جهان‌باز در سبک بقا می‌باشد که در یک عملیات معدن‌کاری در مریخ جریان دارد در حالی که رویای قابل سکونت کردن مریخ غیرممکن شد. شما در نقش یک کلون هستید که مدتی پیش بیدار شدید و متوجه می‌شوید طول عمر شما بدلیل تشعشات فضایی خطرناک که هر چند هفته به سطح مریخ برخورد می‌کنند، محدود است.

هدف شما زنده ماندن در سرزمین‌های بی آب و علف مریخ است. بازیکنان باید در محیط بی‌رحم این سیاره گشت و گذار کنند و در حالی که سعی می‌کنند سرپناهی قابل زندگی بسازند با خطرات مختلف از جمله دشمنان عجیب، المان‌های خشن محیطی و دیگر بازماندگان، مقابله کنند."

در ادامه با تریلر این بازی همراه باشید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

منبع متن: pardisgame