The Witcher 2

E3 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ است و در گذشته بارها شاهد جعل‌سازی بازی‌ها توسط سازندگان بوده‌ایم. بازی‌هایی مثل Motorstorm و Killzone 2 مثال‌های بزرگی هستند که با وجود سینمایی بودن تریلرها، طوری نمایش داده شدند که انگار داشتیم به تماشای گیم‌پلی می‌پرداختیم. همچنین عناوین بسیار زیاد دیگری هم هستند که نسخه مخصوص E3 آن‌ها بهتر از محصول نهایی است و این کار را با بالاتر بردن سطح نورپردازی و جزئیات انجام می‌دهند. The Witcher 3 ،Watch Dogs و The Division مثال خوبی برای این مورد به حساب می‌آیند. با این حال، عناوینی هم وجود دارند که به خوبی نمایش خود در E3 هستند و تعداد کمی نیز حتی از دموی E3 بهتر می‌شوند.

بهترین مثال برای بازی‌هایی که به خوبی نمایش E3 هستند، عناوین استودیوی DICE است. بازی‌های Battlefield و Battlefront از DICE فوق‌العاده و برابر با نمایش‌های E3 می‌شوند. همچنین For Honor و Mirror’s Edge Catalyst هم مشابه نمایش E3 بوده‌اند.

اما کدام یک از بازی‌ها حتی از نمایش خود در E3 هم بهتر هستند؟ ظاهرا یکی از آن‌ها The Witcher 2: Assassins of Kings است. کاربری در یوتیوب به نام Cycu1 مقایسه‌ای بین نمایش این بازی در E3 2010 و نسخه نهایی آن فراهم کرده که نتایج خودشان صحبت می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGAMING، درست از همان ابتدا، نورپردازی در نسخه نهایی The Witcher 2 بهتر به‌نظر می‌رسد. مدل شخصیت گرالت هم بهبود یافته است. CD Projekt RED مدل متفاوتی را مورد استفاده قرار داده و جدا از زیبایی، در نسخه نهایی شاهد به کار بردن ضلع‌های بیشتر و بافت‌های بهتری هستیم.

زمین هم با بافت‌های بهتر، پر جزئیات‌تر به‌نظر می‌رسد. افکت DoF در دموی E3 برای نسخه نهایی تاحدودی کاهش یافته که به‌طور کلی گرافیک بهتری فراهم کرده است. تفاوتی در چمن‌ها، سلاح‌ها و بیشتر شخصیت‌های دیگر (خصوصا Elves) دیده نمی‌شود.

در ادامه خودتان می‌توانید این ویدیوی مقایسه‌ای را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت FullScreen

منبع متن: pardisgame