شاید خبر عجیبی نباشد ولی ظاهراً دایس (DICE) توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سری Battlefield را آغاز می‌کند و با توجه به آگاهی کار جدید در وب‌سایت رسمی‌اش، به دنبال یک تهیه‌کننده‌ی ارشد جهت کار روی این سری اول شخص تیر‌اندازی به شدت محبوب است. متقاضی کار برای دایس باید “درک بسیار خوبی از بازار و رقابت […]

Battlefield 5 ظاهراً در دست توسعه قرار دارد | دایس در حال استخدام تهیه‌کننده

شاید خبر عجیبی نباشد ولی ظاهراً دایس (DICE) توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سری Battlefield را آغاز می‌کند و با توجه به آگاهی کار جدید در وب‌سایت رسمی‌اش، به دنبال یک تهیه‌کننده‌ی ارشد جهت کار روی این سری اول شخص تیر‌اندازی به شدت محبوب است.

متقاضی کار برای دایس باید “درک بسیار خوبی از بازار و رقابت کنونی عناوین تیراندازی” و “شوق و اشتیاق بسیاری برای گیمینگ رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها و مخصوصاً بازی‌های تیراندازی” داشته باشد و حداقل برروی سه عنوان AAA برای رایانه­‌های شخصی و کنسول‌ها کار کرده باشد تا بتواند به یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی فرانچایز Battlefield بپیوندد. وی صاحب اصلی پروژه خواهد بود و به عنوان مدیر اجرایی شناخته خواهد شد.

طی چند ماه گذشته شاهد صحبت‌ها و اخبار مختلفی در خصوص آینده‌ی Battlefield بوده‌ایم و آغاز ساخت نسخه‌ی تازه‌ای این سری معروف، آنچنان دور از انتظار نیست، گرچه الکترونیک‌آرتس هم قبلاً به این موضوع اشاره نموده بود. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که سازندگان چه زمانی از پروژه‌ی جدیدشان رونمایی می‌کنند.

Battlefield 1 هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد. طی چند وقت اخیر شاهد رایگان شدن نقشه‌ی Prise de Tahure این عنوان برای عموم کاربران و نیز انتشار جزئیاتی از گسترش دهنده‌ی Apocalypse بوده‌ایم.

منبع متن: gamefa