قرار است تا رمان مصور Dishonored: The Peeress and the Price ماجراهای سری Dishonored را وارد فازهای جدیدی کند! آخرین بار در سال ۲۰۱۶ بود که به واسطه Dishonored 2، بازی‌بازان با کوروو آتانو (Corvo Attano) و امیلی کالدوین (Emily Kaldwin) دیدار کردند (البته آخرین تجدید میثاق طرفداران با این سری به صورت کلی، بازی […]

رمان مصور Dishonored: The Peeress and the Price هفته آینده عرضه خواهد شد

قرار است تا رمان مصور Dishonored: The Peeress and the Price ماجراهای سری Dishonored را وارد فازهای جدیدی کند!

آخرین بار در سال ۲۰۱۶ بود که به واسطه Dishonored 2، بازی‌بازان با کوروو آتانو (Corvo Attano) و امیلی کالدوین (Emily Kaldwin) دیدار کردند (البته آخرین تجدید میثاق طرفداران با این سری به صورت کلی، بازی Dishonored: Death of the Outsider بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد اما امیلی کالدوین و کوروو آتانو در آن حضور نداشتند)، و اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از این سری به شدت محبوب استودیوی آرکین (Arkane) در گذشته لذت برده‌اید و منتظرید تا دوباره به دنیای عجیب و هیجان انگیز آن بازگردید، خوشبختانه دیگر نیاز نیست انتظار بکشید چرا که یک رمان مصور جدید بر اساس دنیای Dishonored به زودی عرضه خواهد شد.

شرکت تایتان کامیکس (Titan Comics) اعلام کرده که رمان مصور جدیدی بر مبنای سری تحسین شده Dishonored در تاریخ ۲۰ فوریه سال جاری (برابر با اول اسفند ماه ۱۳۹۶) به قیمت ۱۶٫۹۹ دلار منتشر خواهد شد. این رمان مصور Dishonored: The Peeress and the Price نام دارد. این رمان مصور ۶۴ صفحه‌ای، ماجراهای امیلی و کوروو پس از وقایع Dishonored 2 را روایت خواهد کرد؛ آن‌ها دوباره به شهر دانوال (Dunwall، جایی که وقایع قسمت اول بازی هم در آن رقم می‌خورد) باز می‎‌گردند و متوجه می‌شوند که “دشمن خطرناک جدیدی در راه است که می‌تواند برای هردوی آن‌ها مرگبار باشد.”

نویسنده این رمان کسی نیست جز مایکل مورچی (Michael Moreci) نویسنده Roche Limit. تصویرگری این رمان بر عهده آندریا المپیری (Andrea Olimpieri)، تصویرگر آثاری چون Dishonored Volume 1 و True Blood و رنگ آمیزی آن هم بر دوش ماتیا یاکونو (Mattia Iacono) با سابقه کار روی رمان مصور Dark Souls خواهد بود.

همان طور که گفته شد، Dishonored: The Peeress and the Price هفته آینده برای تهیه موجود خواهد شد. قطعاً تهیه این رمان مصور بر تمامی طرفداران سری Dishonored واجب است. Dishonored 2 و Dishonored: Death of the Outsider نیز برای پلتفرم‌های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این رمان مصور را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa