آخرین نسخه از سری محبوب Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Origins در سال گذشته میلادی عرضه شد. این بازی یک تحول را در این سری مشهور به وجود آورد و گیم‌پلی و سبک خاصی را وارد سری کرد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از بازی‌بازان از تجربه این عنوان لذت ببرند و سرگرم شوند. به […]

یوبی‌سافت انتظار دارد Assassin’s Creed Origins دوبرابر Syndicate بفروشد

آخرین نسخه از سری محبوب Assassin’s Creed با نام Assassin’s Creed Origins در سال گذشته میلادی عرضه شد. این بازی یک تحول را در این سری مشهور به وجود آورد و گیم‌پلی و سبک خاصی را وارد سری کرد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از بازی‌بازان از تجربه این عنوان لذت ببرند و سرگرم شوند. به تازگی شرکت یوبی‌سافت انتظارات خود را در مورد میزان فروش Assassin’s Creed Origins اعلام کرده است.

طی کنفرانس مالی سه ماهه شرکت یوبی‌سافت، مدیر عامل این شرکت، آقای Yves Guillemot و همچنین مدیر ارشد مالی شرکت، آقای Alain Martinez در مورد انتظارات یوبی سافت از فروش بازی Assassin’s Creed Origins صحبت کردند.

طبق صحبت های آقای Yves Guillemot، شرکت یوبی‌سافت انتظار دارد تا با در نظر گرفتن مسائل تجاری، Assassin’s Creed Origins به میزان دو برابر نسخه قبلی، یعنی بازی Assassin’s Creed Syndicate بفروشد. از آن جایی که سرمایه گذاری بیشتری برای نسخه آخر بازی صرف شده و آن طور که در بازی مشاهده کردیم، سطح کیفی بازی بالاتر رفته‌، هزینه های ساخت بازی بیشتر شده و یوبی‌سافت قطعا انتظار فروش بیشتری را نسبت به نسخه های پیشین دارد. حال، می‌دانیم که این شرکت انتظار دارد تا Assassin’s Creed Origins به میزان دو برابر بازی Assassin’s Creed Syndicate بفروشد.

طی کنفرانس مالی شرکت یوبی‌سافت، همچنین آقای Alain Martinez توضیح داد که آمار خرید سیزن پس به صورت متصل به بازی، در مورد نسخه جدید، بسیار بهتر از Assassin’s Creed Syndicate است. این بدان معنی است که بازی‌بازان و مشتریان بسیار بیشتری سیزن پس بازی Assassin’s Creed Origins را خریداری کرده‌اند.

عنوان Assassin’s Creed Origins در تاریخ ۲۷ ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه شد و به دلیل تغییرات و تحولاتی که داشت، نسبت به نسخه های پیشین با استقبال بسیار بهتری مواجه شد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع متن: gamefa