شرکت مایکروسافت همچنان به تلاش خود برای افزایش میزان محبوبیت سرویس پشتیبانی از نسل قبل کنسول ایکس‌باکس وان ادامه می‌دهد تا بازیکنان را از استفاده از کنسول قدیمی ایکس‌باکس ۳۶۰ بی‌نیاز سازد. این گفته به این خاطر است که به تازگی دو بازی زیبا و محبوب به فهرست بازی‌های پشتیبانی شده این سرویس راه یافته‌اند. […]

دو بازی Mafia II و Prey به سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان اضافه شدند

شرکت مایکروسافت همچنان به تلاش خود برای افزایش میزان محبوبیت سرویس پشتیبانی از نسل قبل کنسول ایکس‌باکس وان ادامه می‌دهد تا بازیکنان را از استفاده از کنسول قدیمی ایکس‌باکس ۳۶۰ بی‌نیاز سازد. این گفته به این خاطر است که به تازگی دو بازی زیبا و محبوب به فهرست بازی‌های پشتیبانی شده این سرویس راه یافته‌اند. این دو بازی Mafia II و Prey نام دارند.

Larry Hryb ملقب به مجور نلسون (Major Nelson) از شرکت مایکروسافت با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر از اضافه شدن دو بازی Mafia II و Prey به سرویس پشتیبانی از نسل قبل کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده است.

بنابراین، اگر در حال حاضر به تجربه مجدد این بازی‌ها می‌اندیشید، می‌توانید از کنسول نسل فعلی خود استفاده کنید. این خبر همه چیز نیست چراکه این دو بازی با کاهش قیمت هم روبرو شده‌اند و جزوی از بازی‌های تخفیف خورده این آخر هفته هم هستند. توییت مجور نلسون به شرح زیر است:

بازی‌های Mafia II و Prey امروز به سرویس پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان راه یافتند. هر دو بازی در فروش ویژه این آخر هفته شرکت توکی گیمز (۲K Games) هم حضور خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که برای اجرای بازی‌های نسل قبلی بر روی کنسول ایکس‌باکس وان، تفاوتی بین نسخه دیجیتالی یا فیزیکی آن‌ها نیست. به این ترتیب، اگر دیسک دو بازی Mafia II و Prey را دارید، می‌توانید تنها با قرار دادن آن در کنسول ایکس‌باکس وان و دانلود شدن فایل‌های مربوطه به تجربه این دو بازی محبوب بپردازید. از سوی دیگر، اگر پیش از این نسخه دیجیتالی دو بازی مورد بحث را خریداری کرده باشید، این دو بازی در فهرست کتابخانه بازی‌هایتان بر روی ایکس‌باکس وان نشان داده خواهد شد و می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سرویس، پیش از این شاهد افزوده شدن بازی‌هایی نظیر Far Cry 2، Spec Ops: The Line، Splinter Cell: Conviction و LEGO Indiana Jones 2 به این سرویس بوده‌ایم. این در حالی است که بر اساس گفته‌های فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، این شرکت خواهان افزوده شدن بازی‌های بیشتری به این سرویس محبوب است و روز به روز شاهد گسترش فهرست بازی‌های آن خواهیم بود.

منبع متن: gamefa