بالاخره وایرد پروداکشنز (Wired Productions) اعلام کرده که در بهار سال ۲۰۱۸ قصد دارد تا یک نسخه فیزیکی از بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را در دسترس علاقه مندان قرار بدهد. بازی Shaq Fu: A Legend Reborn یکی از آن عناوینی بوده که در راه عرضه با پستی و بلندی‌های مختلفی روبرو شده است. […]

بازه زمانی عرضه Shaq Fu: A Legend Reborn مشخص شد | تائید نسخه فیزیکی بازی

بالاخره وایرد پروداکشنز (Wired Productions) اعلام کرده که در بهار سال ۲۰۱۸ قصد دارد تا یک نسخه فیزیکی از بازی Shaq Fu: A Legend Reborn را در دسترس علاقه مندان قرار بدهد.

بازی Shaq Fu: A Legend Reborn یکی از آن عناوینی بوده که در راه عرضه با پستی و بلندی‌های مختلفی روبرو شده است. در سال ۲۰۱۴ بودجه این بازی از طریق کمپینی در Indiegogo جمع آوری شد و در سال ۲۰۱۵ هم اولین تریلر از گیم پلی آن پخش شد، ولی پس از آن به جز اعلام خبر عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ تقریباً کم سر و صدا بود و دیگر اخبار چندانی پیرامون آن منتشر نشد. اگرچه بازی هیچ وقت برای عرضه در سال ۲۰۱۷ تائید نشده بود، ولی بالاخره وایرد پروداکشنز امروز بازه زمانی عرضه بازی را مشخص کرده و در کنار آن، اعلام کرده که بازی هنگام عرضه در بهار سال ۲۰۱۸ به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

اگرچه هنوز هم تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نشده، ولی سازندگان اطمینان دارند که بازی در این بازه زمانی به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. متاسفانه، به نظر می‌رسد که دیگر خبری از عرضه بازی برای پلی استیشن ۳، اکس باکس ۳۶۰ و وی یو (Wii U) نخواهد بود چرا که در بیانیه جدید سازنده، خبری از این سه پلتفرم یاد شده نیست.

مت کارش (Matt Karch) مدیر عامل استودیوی سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) در مورد عرضه نسخه فیزیکی بازی Shaq Fu: A Legend Reborn این طور گفته است:

“ما طرفداران دو آتشه‌ای را می‌شناسیم که سخت منتظر تجربه این ماجرای اکشن جدید از Shaq Fu هستند، و ما بسیار هیجان زده‌ایم که قرار است با همکاری وایرد پروداکشنز این عنوان را به صورت فیزیکی هم به دست علاقه مندان برسانیم.”

همچنین وایرد پروداکشنز و سیبر اینتراکتیو بار دیگر تاکید کرده‌اند که هر کس نسخه نینتندو سوییچ NBA Playgrounds را قبل از تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۱۷ (برابر با ۲۰ خرداد ۱۳۹۷) خریداری کرده، به رایگان یک نسخه از Shaq Fu: A Legend Reborn را برای این پلتفرم دریافت خواهد کرد. همچنین آن‌ها تاکید کرده‌اند که افرادی که از بازی پشتیبانی کرده‌اند مدام به صفحه بازی در Indiegogo سر بزنند تا از جوایز و نحوه کسب آن‌ها مطلع شوند.

بازی Shaq Fu: A Legend Reborn قرار است تا در تاریخ نامعلومی از فصل بهار سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شود. تصاویری از باکس آرت نسخه‌های رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بازی هم توسط سازندگان منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را ملاحظه کنید:

منبع متن: gamefa