به‌تازگی علاوه بر اشاره کوتاهی که به تاریخ انتشار The Bard’s Tale IV شده است، از طرف تیم سازنده آن، تایید شده که یک نسخه آلفا نیز از این بازی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. عنوان The Bard’s Tale IV یک بازی نقش آفرینی (RPG) بر پایه پارتی است که توسط inXile توسعه […]

The Bard’s Tale IV در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد

به‌تازگی علاوه بر اشاره کوتاهی که به تاریخ انتشار The Bard’s Tale IV شده است، از طرف تیم سازنده آن، تایید شده که یک نسخه آلفا نیز از این بازی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

عنوان The Bard’s Tale IV یک بازی نقش آفرینی (RPG) بر پایه پارتی است که توسط inXile توسعه پیدا خواهد کرد. به‌تازگی مشخص شده است که سازندگان و توسعه‌ دهندگان این عنوان علاقه دارند تا این بازی را در سال جاری، و به خصوص در سه ماهه سوم امسال به انتشار برسانند. نسخه قبل این بازی در سال ۲۰۱۵ با استقبال گسترده بازی‌بازان مواجه شد و تیم سازنده این بازی امیدوارند که موفقیت‌های نسخه قبلی آن را در شماره جدید آن نیز، مشاهده کنند. آخرین نسخه این بازی که در سال ۲۰۱۵ به انتشار رسید، همه علاقه مندان به این سری را مدتی طولانی در انتظار قرار داده است و بسیاری از دوست داران این بازی زمان زیادی است که منتظر شنیدن اخباری از آن هستند. خبر خوب این است که ما حداقل می‌دانیم که چه زمانی باید منتظر تجربه این بازی باشیم.

همچنین ما در گذشته با دو کلاس از شش کلاس موجود در بازی، آشنایی پیدا کردیم که این دو کلاس Brew Master و Rabble Rousers، خواهند بود که کلاس Rabble Rousers خشونت آمیزترین کلاس موجود در این بازی است. همچنین از طرف منابع نزدیک به inXile گفته شده است که یک نسخه آلفا از این بازی به زودی برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

عنوان The Bard’s Tale IV آخرین نسخه از این سری کلاسیک دوست داشتنی است که با سبک نقش آفرینی بر پایه پارتی از طرف بسیاری از بازی‌بازان چه در گذشته چه در حال، به شدت حمایت شده است. بسیاری از علاقه مندان به این سری امیدوار هستند که نسخه جدید این سری نیز مانند نسخه‌های قبلی، برایشان جذاب باشد و بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند. این بازی به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa