به‌تازگی یک سری تحلیل‌های فنی و تکنیکی جدید انجام شده که در آن‌ها ثابت می‌شود که کاربران کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهترین تجربه را از عنوان Kingdom Come Deliverance در حال حاضر دارند. عنوان Kingdom Come Deliverance یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نقش آفرینی (RPG) امسال است که توسط استودیوی Warhorse ساخته و پرداخته شده است […]

تحلیل‌های تازه نشان می‌دهند که Kingdom Come Deliverance با بهترین کیفیت ممکن روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود

به‌تازگی یک سری تحلیل‌های فنی و تکنیکی جدید انجام شده که در آن‌ها ثابت می‌شود که کاربران کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهترین تجربه را از عنوان Kingdom Come Deliverance در حال حاضر دارند.

عنوان Kingdom Come Deliverance یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نقش آفرینی (RPG) امسال است که توسط استودیوی Warhorse ساخته و پرداخته شده است و در حال حاضر نیز برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و همینطور رایانه‌های شخصی در دسترس است. با این حال به نظر می‌رسد که کاربران ایکس‌باکس وان ایکس این بازی بهترین تجربه ممکن را از این بازی دارند و بهترین کیفیت اجرایی این بازی، نصیب کاربران این کنسول قدرتمند شده است.

دیجیتال فاندری (Digital Foundry) نگاه ریز‌بینانه‌ای به نسخه‌های کنسولی عنوان Kingdom Come Deliverance داشته است و نتایج بررسی‌های آن‌ها نشان داده است که بدون هیچ شکی نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این بازی بهترین عملکرد را در بین سایر نسخه‌های این بازی از خود نشان داده است. این بازی بر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان با رزولوشن ۹۰۰p اجرا می‌شود،‌ اما با این حال به نظر می‌رسد که نسخه پلی استیشن ۴ این بازی، انسداد محیطی را بهتر به نمایش می‌گذارد. هر دو نسخه ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو این بازی می‌توانند آن را با رزولوشن ۱۰۸۰p تا ۱۴۴۰p اجرا کنند اما طبق اظهارات دیجیتال فاندری،‌ در اینجا نسخه ایکس باکس وان ایکس این بازی کمی عملکرد بهتری از خود نشان داده است. نکته قابل توجه این است که این بازی چه بر روی کنسول‌های میان نسلی سونی و مایکروسافت و چه در کنسول‌های اصلی آن‌ها، از نرخ فریم به شدت رنج می‌برند. تمام نسخه‌های کنسولی این بازی بر روی نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه قفل شده‌اند.

با این تفاسیر و تحلیل‌هایی که دیجیتال فاندری روی این بازی انجام داده است، می‌توان نسخه ایکس‌ باکس وان ایکس Kingdom Come Deliverance را بهترین نسخه این بازی دانست. اجرای با ثبات‌تر این بازی و رزولوشن بالاتر، نسخه ایکس باکس وان ایکس را از سایر نسخه‌های اجرایی این بازی متمایز ساخته است.

سازندگان این بازی در حال حاضر در تلاش هستند تا بسته‌های الحاقی این بازی را یکی پس از دیگری، برای بازی‌بازان سراسر دنیا به انتشار برسانند و تجربه کامل‌تر و بهتری در اختیار تمام کاربران این بازی که روی ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن ۴ و همینطور رایانه‌های شخصی آن را تجربه می‌کنند، قرار دهند.

منبع متن: gamefa