بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یک بازسازی کامل از سه‌گانه محبوب Crash Bandicoot است که در سال‌های گذشته برای کنسول محبوب پلی‌استیشن عرضه گردید و این فرصت را در اختیار هوادارن پرشمار این عنوان و شخصیتش خواهد گذاشت تا بار دیگر به تجربه ماجراجویی‌های این سری محبوب و دوست‌داشتنی بپردازند. اگر قصد دارید تا این […]

حجم بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy مشخص شد

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یک بازسازی کامل از سه‌گانه محبوب Crash Bandicoot است که در سال‌های گذشته برای کنسول محبوب پلی‌استیشن عرضه گردید و این فرصت را در اختیار هوادارن پرشمار این عنوان و شخصیتش خواهد گذاشت تا بار دیگر به تجربه ماجراجویی‌های این سری محبوب و دوست‌داشتنی بپردازند.

اگر قصد دارید تا این بازی را برای خود بخرید، احتمالاً به دنبال دانستن میزان حجم مورد نیاز آن خواهید بود. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، حجم بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy معادل ۲۳٫۴۲ گیگابایت است. بی‌شک این میزان حجم برای یک نسخه بازسازی شده از بازی کنسول پلی‌استیشن مناسب است.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در تاریخ جمعه ۹ تیر ماه (۳۰ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد گردید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی شایعه‌ای در سطح اینترنت پخش شده که حاکی از انتشار بسته الحاقی برای آن در ماه‌های آینده دارد. همچنین شاهد معرفی شخصیت قابل بازی جدیدی برای Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بودیم. از سوی دیگر، به مناسبت نزدیک شدن به زمان انتشار آن، شاهد انتشار تریلر هنگام عرضه این بازی بودیم که از این نشانی می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

منبع متن: gamefa