بازی دث استرندینگ جدیدترین ساخته‌ی «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojim) و یکی از عجیب و خاص‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ است که دو سال پیش عرضه شد. بعد از جدایی کوجیما از کونامی که احتمالا هزار بار ماجرای آن را شنیده‌اید، کوجیما سراغ تاسیس استودیوی شخصی خود رفت و بازی دث استرندینگ را به عنوان اولین اثر این استودیو، خلق کرد.

با وجود این که بازخوردهای دریافتی بازی دث استرندینگ بسیار مثبت یا بسیار منفی بودند (البته شمار بازخوردهای مثبت بیش‌تر بودند)، فروش این بازی به‌طور کلی در سطح خوبی بوده. مخصوصا بعد از این که نسخه‌ی کامپیوتر شخصی این بازی منتشر شد و فروش بسیار خوبی را برای بازی دث استرندینگ رقم زد.

بازی Death Stranding

اخیرا «جی بور» (Jay Boor)، سرپرست انتشار استودیوی کوجیما پروداکشنز مصاحبه‌ای با وب‌سایت gameindustry.biz داشته و در آن در مورد بازی دث استرندینگ صحبت کرده. حین این مصاحبه مشخص می‌شود که مجموع فروش نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتری بازی دث استرندینگ از مرز پنج میلیون نسخه گذشته‌اند. البته دقیق‌تر بگوییم، این عدد مربوط به فروش بازی تا ماه مارس میلادی (فروردین امسال) است و مشخصا در چند ماه گذشته بازی‌های بیش‌تری به فروش رفته‌اند.

یقینا فروش بازی دث استرندینگ روی پنج میلیون نسخه نخواهد ماند که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در راه است. نسخه‌ی ارتقایافته‌ی بازی دث استرندینگ چیزی بیش‌تر از بهبودهای گرافیکی نسل جدید که آن‌ها را برای بازی‌های زیادی دیده‌ایم در خود دارد. در این نسخه‌ی جدید حرکات جنگی و ابزارهای اضافه، ماموریت‌های داستانی تازه و یک حالت جدید مسابقه‌ی ماشین به بازی دث استرندینگ اضافه شده‌اند.

  • دث استرندینگ جدید فقط روی PS5 عرضه می‌شود؛ تمرکز تازه بر مخفی‌کاری

بازی دث استرندینگ را می‌توان همین حالا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی دریافت کرد. نسخه‌ی Director’s Cut بازی دث استرندینگ روز ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به‌شکل اختصاصی برای پلتفرم پلی‌استیشن ۵ و به قیمت ۵۰ دلار منتشر خواهد شد. البته قیمت این نسخه‌ی ارتقایافته برای دارندگان نسخه‌ی اصلی فقط ۱۰ دلار خواهد بود.

منبع: GamesIndustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته فروش Death Stranding از مرز ۵ میلیون نسخه گذشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala