در گفتگو با سایت IGN، رومان کامپوس-اوریولا (Roman Campos-Oriola)، کارگردان بازی، بیان کرده است که استودیو موتیو به تمامی محتوا و دارایی نسخه‌ی اصلی بازی دسترسی دارد. این یعنی آن‌ها حتی به طراحی‌هایی از محیط اصلی بازی دسترسی دارند که به بازی نهایی راه پیدا نکرده‌ بودند و اکنون ممکن است از آن‌ها در این نسخه استفاده شده باشد.

  • بازسازی Dead Space رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز در مسیر رستگاری

او درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «ما کار خود را با طراحی مرحله‌ی اورجینال نسخه‌ی اصلی بازی Dead Space آغاز کردیم. جالب این است که می‌توانید برخی از طراحی‌ها‌یی که به نسخه‌ی اصلی راه‌ پیدا نکرده‌اند را در بازی مشاهده کنید. در مرحله‌ی اول، شما می‌توانید چند راهرو را مشاهده کنید که آن‌ها در ابتدا می‌خواستند به شکل خاصی آن‌ها را طراحی کنند، سپس متوجه خواهید شد که آن‌ها چرا به دلیل محدودیت‌های فنی یا بعضی دلایل دیگر تغییرش داده‌اند.»

رومان کامپوس-اوریولا در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌گوید: «از نظر جزئیات بصری، صوتی، گیم‌پلی و هر چیز دیگر، ما در حال بازسازی همه‌ی آن‌ها هستیم. ما قرار نیست آن‌ها را پورت کنیم یا صرفاً کیفیت‌ بافت‌ها را کمی افزایش دهیم و چندضلعی‌های بیشتری به مدل‌های بازی اضافه کنیم. با این نسخه قرار است دوباره همه‌چیز را بازسازی کنیم، انیمیشن‌ها را دوباره طراحی کنیم و چیزهای مشابه آن.»

dead space

پس از شایعه‌های فراوان، بازی Dead Space در جریان مراسم EA Play رونمایی شد تا بالاخره بعد از مدت‌ها طرفداران این مجموعه شاهد بازگشت این اثر دوست‌داشتنی باشند.

الکترونیک آرتس این نسخه را یک بازسازی کامل از بازی اصلی خطاب کرده است. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد یک نسخه‌ی بازسازی‌شده (ریمیک) بزرگ باشیم، دقیقاً همانند چیزی که از بازسازی رزیدنت اویل ۲ شاهد بودیم. کارگردان بازی که به‌تازگی از یوبی‌سافت به استودیو موتیو شرکت الکترونیک آرتس پیوسته است، اعلام کرده است که استودیو آن‌ها به لطف کنسول‌های نسل‌ نهمی و قابلیت حذف زمان بارگذاری بازی‌ها، در تلاش هستند تا حس غوطه‌وری بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند و اثر را یکپارچه‌تر سازند.

او همچنین اعلام کرده است که آن‌ها به دنبال ادغام و آوردن بعضی از ویژگی‌های قسمت‌های دوم و سوم Dead Space به این نسخه هستند. برای مثال، ویژگی جالبی مثل بخش جاذبه‌ی صفر بازی «فضای مرده‌ی ۲» ممکن است به این نسخه آورده شود. همچنین آن‌ها اشاره‌هایی به تکامل مکانیک‌های قطع عضو در این نسخه‌ی بازسازی‌شده انجام داده‌اند.

طبق گزارش اخیر سایت VGC، افراد باتجربه‌ای که در گذشته روی سری بازی‌های بزرگی همچون اساسینز کرید و مس افکت کار کرده‌اند، در توسعه‌ی بازسازی Dead Space نقش خواهند داشت.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازسازی Dead Space محتوای حذف شده نسخه‌ی اصلی را در خود دارد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala