با توجه به آگهی استخدام جدید وب‌سایت آیدوس مونترئال (Eidos Montreal)، ظاهراً این شرکت قصد افزودن بخش چندنفره به موتور بازی‌سازی و عنوان جدید خود را دارد. آیدوس مونترئال خواهان افرادی با ویژگی‌های کاری زیر است: طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های نت‌ورک در Dawn Engine پشتیبانی از تیم‌‌های سازنده برای ادغام و استفاده از ویژگی‌های بخش […]

سازنده‌ی Deus Ex به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ی چندنفره برای عنوان جدید خود است

با توجه به آگهی استخدام جدید وب‌سایت آیدوس مونترئال (Eidos Montreal)، ظاهراً این شرکت قصد افزودن بخش چندنفره به موتور بازی‌سازی و عنوان جدید خود را دارد.

آیدوس مونترئال خواهان افرادی با ویژگی‌های کاری زیر است:

  • طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های نت‌ورک در Dawn Engine
  • پشتیبانی از تیم‌‌های سازنده برای ادغام و استفاده از ویژگی‌های بخش چندنفره
  • مشتاق بازی‌های ویدئویی و تجربه‌ی چندنفره
  • تجربه‌ در توسعه‌ی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان

آیدوس مونترئال Dawn Engine را در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد و اعلام نمود که این موتور بازی‌سازی، به‌عنوان پایه‌ی تمامی پروژه‌های دنیای Deus Ex محسوب می‌شود. این شرکت جدیدترین بازی خود یعنی Deus Ex: Mankind Divded را با Dawn Engine توسعه داد و در اوت ۲۰۱۶ به انتشار رساند.

احتمالاً آیدوس مونترئال که سابقه‌ی تولید عناوین چندنفره‌ای عالی نظیر Tomb Raider و Deux Ex را دارد، می‌خواهد بخش چندنفره را برای بازی جدید خود یعنی Avengers ارائه دهد، گرچه تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی مشخص نشده و حتی جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است. همچنین، حتی ممکن است که آیدوس مونترئال قصد ساخت نسخه‌ی جدیدی از Deus Ex را داشته باشد! با این حال، باید تا تایید رسمی از سوی این شرکت صبر کنیم.

منبع متن: gamefa