طبق بیانیه‌ی جدید استودیو تکلند، بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه‌ی ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد.

البته، باز هم جای خوشحالی دارد که مدت‌ِزمان تأخیر جدید این بازی چندان زیاد نبوده است و طرفداران ۲ ماه دیرتر می‌توانند به تجربه‌ی این اثر بپردازند. با این حال، عرضه‌ی بازی در فوریه ترافیک سنگین عرضه‌ی بازی‌ها در این ماه را بیش از پیش خواهد کرد.

بازی Dying Light 2

پاول مارچوکا (Pawel Marchewka)، مدیرعامل تکلند، در بیانیه‌ی خبری خود درباره‌ی تأخیر بازی Dying Light 2: Stay Human نوشته است:

«سلام به همگی. ما امروز می‌خواهیم اخبار مهمی را درباره‌ی پیشرفت روند توسعه‌ی Dying Light 2: Stay Human با شما به اشتراک بگذاریم. همیشه هدف شرکت ما ایجاد ارتباط شفاف و صادقانه با جامعه‌ی طرفداران و گیمرهای ما بوده است. ما هر روز تلاش می‌کنیم تا در این زمینه رشد داشته باشیم. تیم به طور پیوسته در حال پیشرفت است و بازی هم در حال نزدیک شدن به بخش‌های پایانی توسعه‌ی خود است. بازی کامل شده است و ما در حال آزمایش آن هستیم. این بزرگ‌ترین و بلندپرواز‌ترین پروژه‌ای است که تا به حال انجام داده‌ایم. متأسفانه، ما متوجه شده‌ایم که برای اینکه بتوانیم بازی را به سطح دلخواه خود برسانیم به زمان بیشتری برای صیقل دادن و بهینه‌سازی آن نیاز داریم. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ انتشار بازی را به ۴ فوریه ۲۰۲۲ منتقل کنیم.»

او در ادامه بیان کرده است: « متأسفیم که همه شما را کمی بیشتر منتظر می‌گذاریم اما می‌خواهیم که بازی بالاترین انتظارات شما را برآورده کند و نمی‌خواهیم در این زمینه چیزی را به خطر بیندازیم. با این وجود، شما لازم نیست زمان زیادی را برای آگاهی از جزئیات بیشتری از بازی Dying Light 2: Stay Human صبر کنید. ماه آینده هم رسانه‌ها و هم تولیدکنندگان محتوا می‌توانند نسخه‌ی مخصوص پیش‌نمایش این بازی را برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی تجربه کنند و تجربه‌ی خود را به اشتراک بگذارند. در عین حال، ما می‌خواهیم از همه طرفداران خود در سراسر جهان تشکر کنیم. بدون حمایت و بازخوردها شما ما هرگز نمی‌توانستیم تا اینجا پیش رویم. علاوه بر به‌روزرسانی‌های معمول، ما قصد داریم در اواخر این ماه اخبار هیجان‌انگیزی را درباره‌ی این بازی با شما به اشتراک بگذاریم. ایمن و انسان بمانید.»

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه‌ی بازی Dying Light 2 دو ماه به عقب افتاد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala