این را می‌دانیم که بازی کال آو دیوتی سال آینده توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، خالقان Modern Warfare، ساخته خواهد شد زیرا بازی سال قبل یعنی Black Ops Cold War توسط استودیوی Treyarch (تری‌آرک) و بازی امسال یعنی Call of Duty: Vanguard که به‌زودی عرضه خواهد شد، توسط اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer) توسعه داده شده است. سال ۲۰۱۹ استودیو اینفینیتی وارد بازنگری بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین (Call of Duty: Modern Warfare) را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. با توجه به آن موفقیت بزرگ، چندان هم بعید به نظر نمی‌رسد که آن‌ها اکنون به سراغ بازنگری دنباله‌‌ی این اثر باشند.

بازی Call of Duty Modern Warfare

بر اساس گفته‌های تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از منابع آگاه صنعت، اکتیویژن و اینفینیتی وارد ممکن است برای قسمت بعدی از نام آشنا و البته در اینجا گیج‌کننده‌ی Call of Duty: Modern Warfare II استفاده کنند. هندرسون در این روزها اطلاعات زیادی را به‌صورت دقیق منتشر کرده است که شاید جدیدترین آن‌ها به چند هفته‌ پیش بازگردد که او بیان کرد بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ با تأخیر چندهفته‌ای مواجه خواهد شد و دقیقاً چند روز بعد این تأخیر از سوی سازندگان اعلام شد.

هندرسون توضیح می‌دهد که او تصاویر هنری “شگفت‌انگیزی” را از بازی مشاهده کرده است که مشخصاً نام Modern Warfare II در آن دیده می‌شوند. به احتمال زیاد اکتیویژن برای اینکه حداقل تمایز کوچکی میان این اثر و بازی Modern Warfare 2  (که در سال ۲۰۰۹ عرضه شده بود) ایجاد کند، از اعداد رومی برای شماره‌گذاری پسوند بازی بعدی استفاده کرده است. البته، به هر حال تام هندرسون اشاره می‌کند این نامی است که در حال حاضر بازی با آن شناخته می‌شود. از آنجایی که بیش از یک سال تا عرضه‌ی آن فاصله داریم، او اعتراف می‌کند که ممکن است این نام در جریان توسعه‌ی بازی تغییر پیدا کند.

بازی Call of Duty Modern Warfare

او بیان می‌گوید: «در رابطه با نام بازی بعدی، “تأیید” واژه‌ی درستی نیست – چیزی که من می‌توانم تأیید کنم این است که من تصاویر هنری مختلفی از بازی بعدی دیده‌ام که نام Modern Warfare II در آن‌ها دیده می‌شود – اما این لزوماً نمی‌تواند به‌صورت ۱۰۰ درصد تضمین کند که نام قسمت بعدی Modern Warfare II خواهد بود زیرا نام‌ها می‌توانند در طول توسعه‌ی بازی تغییر کنند. ممکن است در آینده تصویر آن را برای شما ترسیم کنم.»

  • اولین نگاه به گیم‌پلی Call of Duty Vanguard؛ سینمایی با گرافیکی خیره‌کننده

در حالی که این گزارش جدید از قسمت آینده منتشر شده است، کمتر از یک ماه دیگر، بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) برای پلتفرم‌های مختلف عرضه خواهد شد.

با توجه به این گزارش، نظر شما درباره‌ی قسمت بعدی کال آو دیوتی چیست؟

منبع: PCGamesN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته کال آو دیوتی سال بعد احتمالا Modern Warfare II خواهد بود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala