این تریلر جدید ۲ دقیقه از گیم‌پلی بازی Saints Row را به تصویر می‌کشد. با این حال، در این تریلر لحظه‌های اکشن خاصی را مشاهده نمی‌کنیم و بیشتر تمرکز سازندگان این بوده است که فضایی از شهر خیالی این اثر یعنی سانتو ایلِسو (Santo Ileso) را نمایش دهند. شهری که با توجه به این تریلر به نظر می‌رسد هم وسعت آن خوب است و هم نمای زیبایی دارد. این شهر خیالی در جنوب غربی آمریکا واقع شده است. البته حتی در این تریلر هم نمای کاملی از این شهر به دست نمی‌آوریم اما همان جزئیات اندک کوتاه هم نسبت به نمایش‌ها قبلی چیزهای بیشتری را به ما می‌گوید.

بازی Saints Row

تریلر با سوار شدن شخصیت اصلی بازی در اتومبیلی شروع می‌شود و لحظات آغازین تریلر این‌گونه دنبال می‌شود. پس از مدتی قدم زدن این شخصیت را در خیابان‌های شهر سانتو ایلِسو مشاهده می‌کنیم، جایی که شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) دیگر هم مشغول به فعالیت‌های خود هستند. پس از آن، نمایی از شهر سانتو ایلسو در روز هم نشان داده می‌شود و در انتها از مکانی با ارتفاع بلند نمای کلی شهر را مشاهده می‌کنیم.

همان‌طور که در تریلر بازی نشان داده شده است، این نمایش متعلق به فاز پری-آلفا بازی Saints Row است و طبیعی است که بازتاب کاملی از بازی اصلی نباشد. این احتمال وجود دارد که با ادامه‌ی روند توسعه‌ی بازی شاهد پیشرفت‌هایی در اثر نهایی باشیم.

  • قسمت جدید Saints Row حداقل سه بسته‌ی الحاقی خواهد داشت

بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه سال ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر شخصی عرضه شود. این اثر که قرار است یک بازنگری بر سری بازی Saints Row باشد، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ برای اولین بار رونمایی شد. همچنین چندی پیش متوجه شدیم که قسمت جدید Saints Row قرار است از نظر بسته‌های الحاقی روند قسمت‌های قبلی را دنبال کند و حداقل سه بسته‌ی الحاقی خواهد داشت.

می‌توانید در ادامه دو ویدیوی جدید از معرفی شهر و هم‌چنین گیم‌پلی مبارزات ماشینی بازی Saints Row را ببینید.

منبع: PCGamesN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تریلر جدید بازی Saints Row شهر جدید آن را نشان می‌دهد؛ اولین نگاه به گیم‌پلی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala