چند هفته‌ی پیش رسماً از نمایش جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در این رویداد جدید خبر داده شده بود. کم و بیش انتظار داشتیم تا نمایشی بزرگتر و طولانی‌تر ببینیم، اما با یک تریلر چند دقیقه‌ای روبرو شدیم. حتی سال گذشته که بازی در همین مراسم و در قالب یک تریلر انیمیشنی رونمایی شد، ده بیست دقیقه‌ای سازندگان بازی درباره‌ی آن صحبت کردند، اما در رویداد DC Fandome امسال به یک تریلر کوتاه بسنده کرده بودند.

با این حال، هر قدر که تریلر کوتاه باشد، اما باز هم می‌توان حسابی درباره‌ی آن صحبت کرد، چون تریلر به بهترین شکل ممکن سبک و سیاق کلی بازی را به تصویر کشید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

پیش از هر چیز تریلر بازی Suicide Squad به خوبی گرافیک بازی را نشان می‌دهد. استودیوی بازی‌سازی راک‌استدی تصمیم بسیار خوبی گرفته است تا بازی را به صورت انحصاری روی کنسول‌های نسل بعد بسازد. البته که این استودیو چنین تصمیمی را برای آخرین قسمت سه‌گانه‌ی بتمن: آرکام هم گرفته بود و ساخت آرکام نایت دقیقا پس از عرضه‌ی آرکام سیتی برای کنسول‌های نسل بعد آن زمان شروع شده بود.

  • بازی Suicide Squad برای کنسول‌های نسل بعد رونمایی شد

تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League نمایانگر گرافیک داخل بازی است و البته که ظاهراً فقط میان‌پرده‌ها را می‌بینیم، اما آخرین بازی راک‌استدی تمام میان‌پرده‌ها را داخل موتور بازی و به صورت همزمان رندر کرده بود و می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا همین اتفاق برای بازی Suicide Squad هم بیافتد.

نه‌تنها کیفیت مدل شخصیت‌ها و محیط و نورپردازی و افکت‌های بصری عالی درآمده، بلکه انیمیشن‌ها، چه حرکات بدن شخصیت‌ها و چه انیمیشن چهره حتی کیفیتی بالاتر دارند. مشخصا باید به کارگردانی عالی صحنه‌هایی که در تریلر می‌بینیم هم اشاره کنیم. به جرات می‌توان گفت که تریلر این بازی ویدیویی، از نظر سینمایی بالاتر از کل نمایش‌های برنامه‌ی DC Fandome قرار می‌گرفت.

سری بازی‌های بتمن: آرکام داستانی شگفت‌انگیز و عالی را در خود جای داده‌اند و به نظر می‌رسد که نویسندگی بازی Suicide Squad حتی پایش را فراتر می‌گذارد. مشخصا شخصیت‌ها و چگونگی به تصویر کشیدن‌شان در بازی‌های بتمن: آرکام حرف اول را می‌زدند و می‌توانیم به وضوح ببینیم که در بازی Suicide Squad هم شخصیت‌ها هسته‌ی اصلی را دارند. احتمالا با توجه به اینکه این بار با چهار شخصیت اصلی طرف هستیم، تمرکز روی شخصیت‌ها حتی بیشتر هم از گذشته باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

برخلاف بازی‌های بتمن راک‌استدی که روندی بسیار جدی را دنبال می‌کنند، تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League کاملا روندی کمدی دارد و پر از شوخی‌های مختلف و متعدد است؛ شوخی‌هایی که برخلاف انتظار خوب از آب درآمده‌اند.

هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشده. با این حال، استودیوی راک‌استدی توضیحی کلی از بازی منتشر کرده که در آن آمده است:

«تریلر داستانی جدید بازی Suicide Squad: Kill the Justice Leageu از ریشه‌های گروه تسک فورس ایکس یا همان Suicide Squad صحبت می‌کند؛ گروهی که متشکل از هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک است. این افراد برخلاف میل خود ماموریتی را قبول می‌کنند که طی آن باید بزرگترین قهرمانان دنیای دی‌سی را از پای در بیاورند: جاستیس لیگ. بازی داستانی مختص به خود و جدید را تعریف می‌کند که در شهر متروپلیس، به عنوان یک شهر باز و قابل گشت و گذار، اتفاق می‌افتد. در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League این چهار ضدقهرمان دنیای دی‌سی با نیروی بیگانه که حمله کرده‌اند و ابرقهرمانانان دی‌سی درگیر می‌شوند؛ ابرقهرمانانی که به جای محافظت از شهر دست به نابودی آن بلند کرده‌اند. تمام این مدت، این جوخه باید نگران بمب‌هایی که در سرشان قرار داده شده‌اند هم باشد؛ بمب‌هایی که ممکن است با کوچکترین نشان از نافرمانی، منفجر شوند.»

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر در دست ساخت است. تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نیست، اما گفته شده که می‌توانیم در سال ۲۰۲۲ منتظر عرضه‌ی بازی باشیم.

در ادامه تریلر جدید منتشر شده و تصاویری از Suicide Squad: Kill the Justice League را برای‌تان قرار داده‌ایم. کیفیت تریلری که قرار داده‌ایم خوب است، ولی پیشنهاد می‌کنیم حتما تریلر را با کیفیت اصلی و ۴K در منبع‌اش ببینید.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تریلر جدید بازی Suicide Squad از یک تجربه شگفت‌انگیز خبر می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala