شبیه‌ساز کشاورزی ۲۲ به طور رسمی در تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) عرضه شد. این بازی دقیقاً ۳ روز بعد از بتلفیلد ۲۰۴۲ عرضه شد. به طور کلی این شبیه‌ساز کشاورزی چند مورد جدید به بازی اضافه کرده است. برای مثال شما توانایی برداشتن سنگ و ساخت یک کرکتر مشخص را دارد. با اینحال همچنان شباهت زیادی با شماره‌های قبلی دارد. نکته مهم در مورد این بازی این است که انتظارات مخاطبان خود را برآورده می‌کند. به همین دلیل است که تقریباً دو برابر بتلفیلد ۲۰۴۲ طرفدار دارد.

شبیه‌ساز کشاورزی 22

لیست منتشر شده از استیم نشان دهنده موفقیت بسیار خوب شبیه‌ساز کشاورزی است.

طبق اطلاعاتی که اخیراً توسط استیم منتشر شده شبیه‌ساز کشاورزی حدود ۹۵ هزار کاربر داشته است. درحالی که بتلفیلد ۲۰۴۲ حدود ۵۳ هزار کاربر داشته است. کاربران بتلفیلد ۲۰۴۲ کم نشده‌اند، به این معنا که از زمان عرضه تا الان اکثراً بازیکنان این بازی بیشتر از ۵۰ هزار نشده است. با اینحال تعداد کاربران شبیه‌ساز کشاورزی حدود ۱۰۰هزار نفر بوده است. قسمت جالب ماجرای اینجاست که شبیه‌ساز کشاورزی در صدر جدول فروش استیم قرار دارد. بتلفیلد نیز در رتبه دوم قرار دارد.

چند نکته در مورد بتلفیلد ۲۰۴۲ وجود دارد که این وضعیت را بهبود می‌بخشد. اول از همه اینکه بتلفیلد ۲۰۴۲ در فروشگاه‌های دیگر اینترنتی نیز وجود دارد. به همین دلیل انحصاری استیم نیست. این بازی برای کامپیوتر در فروشگاه اپیک و اوریجین (Origin) هم حضور دارد. بنابراین تعداد کاربران بتلفیلد از چیزی که استیم نشان می‌دهد بیشتر است با اینحال احتمال اینکه از شبیه‌ساز کشاورزی بیشتر باشد کم است. بازی شبیه‌ساز کشاورزی ۲۲ نیز در فروشگاه‌های دیگر وجود دارد.

شبیه‌ساز کشاورزی 22

شبیه‌ساز کشاورزی ۲۲ توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

اینکه شبیه‌ساز کشاورزی ۲۲ توانسته به چنین موفقیت برسد واقعاً قابل تحسین است. به دلیل اینکه این بازی توانسته بیشترین تعداد کاربران در استیم را داشته باشد. قبل از آن در این مجموعه شبیه‌ساز کشاورزی ۱۹ توانسته بود ۵۹ هزار کاربر داشته باشد. همین مورد نشان می‌دهد که موفقیت شماره ۲۲ بسیار قابل توجه است.

هردو بازی برای کنسول‌های نسل ۹ و ۸ به همراه کامپیوتر عرضه شده‌اند.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بتلفیلد ۲۰۴۲ از شبیه‌ساز کشاورزی بازیکن کمتری روی استیم دارد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala