یکی از سازندگان ماد مشهور به نام لوک راس (Luke Ross) اعلام کرده که پروژه جدید او سایبرپانک است. از سوابق راس می‌توان به ماد واقعیت مجازی برای جی‌تی‌ای ۵ و رد دد ۲ اشاره کرد. او در حال کار روی یک سیستم به نام VR Injection Framework است. بر اساس این سیستم بازی‌هایی که برای سیستم واقعیت مجازی ساخته نشدند نیز قابلیت این تجربه جالب را خواهند داشت. او گفته که کار با موتور انیمیشن سایبرپانک به نام REDengine 4 نیز آنچنان سخت نیست.

راس در مصاحبه‌ای گفته است:

یکی از نکات مثبت سایبرپانک ۲۰۷۷ اول شخص بودن آن است. این بسیار خوب است. به دلیل اینکه نیازی نیست تا یک دوربین اول شخص مصنوعی بسازیم. به همین دلیل کار ما تا حدی راحت‌تر خواهد بود.

ماد واقعیت مجازی سایبرپانک

به علت اول شخص بودن بازی سایبرپانک ساخت ماد واقعیت مجازی برای آن از دیگر بازی‌های سوم شخص راحت‌تر خواهد بود.

راس تأکید کرد که دلیل اینکه تا الان روی ماد برای سایبرپانک کار نکرده است به این دلیل است که از لحاظ تکنیکی بازی واقعاً ثبات زیادی نداشته است. همینطور اینکه به دلیل تغییرات زیادی که سی‌دی پراجکت رد در آن ایجاد کرده است، ایجاد یک ماد نیازمند پشتیبانی بسیار زیادی داشته است. حال که بازی به یک ثبات خوبی رسیده است، فرصت بسیار خوبی برای ساخت مادهای جالب است. این ماد جدید به احتمال زیاد تا قبل از عرضه به روزرسانی بزرگ بعدی سایبرپانک عرضه خواهد شد.

یکی از نکات خوب سایبرپانک آزاد بودن آن برای ساخت ماد است. به حدی که در همان زمان عرضه مادهای زیادی برای برطرف کردن مشکلات این بازی وجود داشت. بسیاری از مادهای ساخته شده به طور کلی کاربردی نیستند اما برخی تغییر گسترده‌ای در بازی ایجاد می‌کنند. حال با عرضه این ماد بسیار جالب تجربه سایبرپانک از همیشه هیجان انگیزتر خواهد شد. البته ساخت این ماد اصلاً راحت نبوده و ممکن است در ابتدا مشکلات بسیاری داشته باشد.

منبع: Gamesradar.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ماد واقعیت مجازی سایبرپانک ۲۰۷۷ شما را وارد نایت سیتی می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala