نسخه فیزیکی این مجموعه تنها شامل اساسینز کرید ۲ روی کارتریج است. بازی‌ها و محتوای دیگر را باید در یک فایل دانلود کنید. حجم آن هم حدود ۳۵ گیگابایت است که برای آن نیاز به حافظه جانبی خواهید داشت.

مجموعه اتزیو در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه شد. اتزیو یکی از کاراکترهای مهم مجموعه اساسینز کرید بود و طرفداران بسیاری داشت. زمانی که داستان این کاراکتر در بازی اساسینز کرید: انقلاب‌ها به اتمام رسید، دیگر این مجموعه یک کرکتر ثابت برای چند بازی نداشت. به این معنا که در هر اساسینز کرید ما شاهد یک کاراکتر اصلی جدید بودیم. حال با عرضه دوباره این مجموعه، یاد اتزیو زنده شد.

مجموعه اتزیو سوییچ

در مجموعه اتزیو علاوه بر ۳ بازی اصلی تعدادی موارد دیگر نیز وجود دارند.

در اساسینز کرید ۲ شما داستان اتزیو را شروع خواهید کرد. او یک اساسین تازه کار بوده و شما باید در دنیای رنسانس به رشد او کمک کنید. این بازی در شهر فلورانس و ونیز جریان داشته و یکی از غنی‌ترین محیط‌ها را به شما ارائه خواهد داد.

اساسینز کرید: برادری شما بلوغ اتزیو را شاهد هستید. او تلاش می‌کند تا با دشمنان بزرگ خود مقابله کند و قدرتمند شود. اینبار بازی در روم جریان دارد. شما باید یک گروه برادری را رهبری کرده تا بتوانید در مبارزه پیروز شوید. از بازی برادری به عنوان یکی از بهترین موارد در مجموعه اساسینز کرید یاد می‌شود.

اساسینز کرید: انقلاب‌ها به داستان اتزیو خاتمه می‌دهد. او همه چیز را رها کرده تا پاسخ سؤالات خود را پیدا کند. شما در این بازی در نقش دو شخصیت بازی خواهید کرد. کاراکتر اصلی که اتزیو است و کاراکتر دیگر که منتور او یعنی الطایر (Altair) است. این بازی در استانبول (Constantinople) جریان دارد. محیط این بازی به شدت جذاب بوده و شما را مجذوب خواهد کرد.

اگر برای شما مهم است که گرافیک بازی در چه وضعیتی خواهد بود، به دلیل اینکه این بازی‌ها قدیمی هستند قطعاً سوییچ از پس اجرای آن‌ها بدون مشکل بر می‎‌‌آید. با اینحال ممکن است کیفیت کنسول نسل ۸ را نداشته باشد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته اساسینز کرید: مجموعه‌ی اتزیو برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala