با این حال به نظر نمی‌رسد که این نتیجه‌گیری کاملا صحیح باشد. به تازگی چندین تحلیل‌گر پیش‌بینی‌هایی را برای صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۲ انجام داده‌اند. در این میان دکتر سرکان توتو از Kantan Games اظهار داشت که ماریو کارت ۹ با وجود فروش فوق‌العاده‌ی نسخه‌ی قبل روی سوییچ، در حال حاضر در دست ساخت است و جالب اینکه با تغییرات مهمی همراه خواهد بود. توتو همچنین پیش‌بینی کرده که نینتندو می‌تواند اطلاعاتی از بازی در سال جاری منتشر یا حتی آن را عرضه کند.

ماریو کارت 8

در همین حال، او همچنین پیش‌بینی کرد که نینتندو یکی دیگر از بازی‌های خود را در سال جاری رو تلفن‌های همراه راه‌اندازی خواهد کرد. او گفت:

در موبایل، نینتندو از زمان عرضه‌ی ماریو کارت تور در سال ۲۰۱۹ بسیار ساکت بوده است، اما من فکر می‌کنم سال ۲۰۲۲ زمانی است که دوباره شاهد ورود یک بازی جدید به این دستگاه‌ خواهیم بود.

از طرفی شایعات در سال گذشته ادعا کردند که بازی جدید ماریو کارت به مدت سه سال در دست توسعه بود و ممکن است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. با توجه به این که ماریو کارت ۸ ابتدا در سال ۲۰۱۴ روی کنسول Wii U عرضه شد، در دست ساخت بودن یک بازی جدید از این مجموعه‌ی موفق نباید خیلی غافلگیرکننده باشد. همچنین تغییر مهم جدید نیز نباید برای شما شوکه‌کننده باشد. به هر حال ماریو کارت ۸ به بازیکنان این امکان را می‌داد تا در امتداد دیوارها و سقف‌ها رانندگی کنند. موردی که چندان تغییر مهمی محسوب نمی‌شود. با این حال این بازی با نسخه‌ای جدید با نام دلوکس برای سوییچ عرضه شد که بهبودهای جزئی را به خود دیده بود. هر دو نسخه در مجموع بیش از ۴۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌اند که آن را به پرفروش‌ترین بازی مسابقه‌ای و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران تبدیل کرده است.

ماریو کارت 8 دلوکس

نینتندو از کمپانی‌هایی است که معمولا به شایعات دامن نمی‌زند و از طرفی علاقه دارد تا بازی‌های خود را وقتی آماده می‌شوند، معرفی کند. با این حال شاید در نزدیکی رویداد E3، چیزی در مورد این بازی بشنویم. همچنین این شرکت می‌تواند ما را کاملا غافلگیر کرده و بازی را طی یک نینتندو دایرکت در مقطعی از سال جاری معرفی کند.

منبع: VG247

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته ماریو کارت ۹ در دست ساخت است؛ بازی با گذشته فرق خواهد کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala