این نظرسنجی شامل توضیحات، تصاویر و دو ویدیوی کوتاه از گیم‌پلی بوده است که یکی از ویدیوها یکی از غول‌آخرها را نشان می‌داد و دیگری مربوط به منطقه‌ای برفی بود. تصاویر و فیلم‌ها با ID اشخاص واترمارک شده بودند اما کاربران توانستند واترمارک روی تصاویر را پنهان کنند و آن‌ها را به‌صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

توضیحات ارائه‌شده در نظرسنجی به شرح زیر است:

ملانژ، ماده‌ی‌ ناشناخته‌ای است که می‌تواند به‌طور چشمگیری جامعه بشری را پیشرفت دهد. این ماده در گذشته باعث یک فاجعه کیهانی در سیاره Bashtar شد که منظومه‌های ستاره‌ای اطراف را در برگرفت و در نهایت وجود آن از بین رفت. چندین دهه بعد، اثر ملانژ دوباره در سیاره پدیدار شد. در جستجوی ماده ناشناخته‌ای که باید از دست می‌رفت، حدس و گمان‌های مختلفی در زبان‌ها می‌چرخد. دولت، شرکت‌ها، فرقه‌ها و مزدوران ناشناس… قهرمان داستان یکی از آن‌هاست.

این بازی یک عنوان اکشن مکا تیراندازی سوم شخص است که به شما اجازه می‌دهد در یک نقشه با مقیاس بسیار بزرگ حرکت کنید و یک دنیای علمی-تخیلی منحصر‌به‌فرد با اکشنی پویا را ارائه می‌دهد. با استفاده از تیغه‌ها و تفنگ‌های مکا خود هم به‌صورت دور-برد و هم به‌صورت نزدیک‌-برد با دشمنان قدرتمند نبرد خواهید کرد.

armored core
armored core
armored core
armored core

کاربر Red Liquorice در ریست‌ارا نوشته: «این تمام چیزی است که وجود داشت – چهار صفحه و چهار تصویر و دو ویدیویی که نتوانستم آن‌ها را ذخیره کنم.»

او همچنین درباره‌ی ویدیویی که مشاهده کرده می‌گوید: «غول‌آخری که نشان داده شد، از نظر سرعت و سبک بسیار شبیه سولز بود. به نظر یک اتاق صنعتی قهوه‌ای‌رنگ بود، بازیکن از راه دور شروع کرد، شلیک تفنگ‌های خود را روی هدف قفل کرد، سپس در بسته شد و حمله کرد. مبارزات نزدیک و سرعت / حرکت همه با توجه به سبک سولز بسیار آشنا به نظر می‌رسید. [اگر درست به خاطر بیاورم] غول‌آخر سر گنبدی شکلی داشت و از بازیکن بزرگ‌تر بود، اما عظیم‌الجثه نبود. اگر بخواهم حدس بزنم، می‌توانم بگویم که این همانند یک غول‌آخر اولیه همانند Asylum یا Taurus Demon بود. واضح است که این فقط حدس و گمان است اما به‌عنوان یک رویارویی بزرگ یا چشمگیر به نظر نمی‌رسید.»

او درباره‌ی ویدیوی دوم هم گفت: «ویدیوی دوم ظاهراً شامل هیچ مبارزه‌ای نمی‌شد، فقط به سمت این دیوار بزرگ یا دروازه‌ای در منطقه برفی حرکت می‌کرد، یا در فاصله‌ای نسبتاً کوچک بازیکنان دیگر یا دشمنان جلوتر از بازیکن اصلی را دنبال می‌کرد.»

درباره‌ی نام بازی، این کاربر اشاره می‌کند: «در این فرم نظرخواهی فهرستی از عنوان‌ها برای بازی نوشته شده بود. بنابراین، فکر می‌کنم هنوز به‌صورت نهایی درباره‌ی آن تصمیم‌گیری نشده است. اکثر آن‌ها چیزی مثل نام Armored Core (به‌صورت عادی یا با شماره‌ی ۶ یا حتی VI) به اضافه‌ی پسوندهای دیگری بود که به خاطر ندارم. بعضی از عنوان‌های دیگر هم کلاً شامل نام Armored Core نبود.»

  • فرام سافتویر دو بازی رونمایی نشده‌ی بزرگ دارد

در سال ۲۰۱۶، استودیو فرام‌سافتور در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرد که روی یک بازی جدید از Armored Core کار می‌کنند. دو سال بعد، هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیو فرام‌سافتور و خالق دارک سولز، اشاره‌هایی کرد که این بازی احتمالاً هنوز در حال توسعه‌ است، اگرچه تأیید رسمی برای آن وجود ندارد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته جزئیات و تصاویری از Armored Core 6 فاش شد؛ بازی بعدی فرام سافتور اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala