این کار چندان محبوب بوده که دو کلمه سکیرو (Sekiro) و چشم بسته (Blindfolded) در توییتر بسیار جست و جو شدند. بسیاری از افراد این موضوع را باور نکردند. به دلیل اینکه کشتن یک باس در سکیرو چندین ساعت زمان می‌برد. این درحالی است که میتکریز در کمتر از چند دقیقه همه را از بین برد. از طرفی بر برخی موارد حتی آسیب هم ندید!

میتکریز چندین بار بازی سکیرو را به روش‌های مختلف به اتمام رسانده است. در حقیقت او در اواخر سال ۲۰۲۱ بود که این بازی را با چشمان بسته در کمتر از ۲ ساعت به اتمام رساند. این رویداد اولین بار است که این استریمر توانسته در برابر تعداد مخاطبان بسیار زیادی با چشمان بسته بازی را به اتمام برساند. راهکار او نیز مهارت در زمانبندی حرکات و هماهنگی آن با صدای ضربات خود و دشمنش است. با اینکار او می‌تواند حرکات دشمن را بدون دیدن پیش‌بینی کند. البته رسیدن به این مهارت نیازمند تمرین بسیار زیاد و تسلط کامل روی بازی است.

در این رویداد یک اتفاق جالب دیگر هم افتاد. یکی دیگر از بازیکنان توانست بازی استاردو ولی (Stardew Valley) را در ۱۷ دقیقه به اتمام برساند. نام او اولنونیم (Olenoname) بوده و با استفاده از چند رشته وسایل در بازی توانست آن را بسیار سریع به اتمام برساند. او توانست بسیاری از آیتم‌های لازم را به صورت رشته‌ای پشت سر هم دریافت کند.

رویداد Games Done Quick بیش از ۱۰ سال است که برگزار می‌شود. در این رویداد بازیکنان تلاش می‌کنند تا به سریعترین حالت ممکن یک بازی را به اتمام برسانند. این رویداد بیشتر به حالت خیریه بوده و درآمد آن برای درمان بیماری یا مواردی به این شکل مصرف می‌شود.

سکیرو چشم بسته

سکیرو در سال ۲۰۱۹ بهترین بازی سال شده و به عنوان یکی از بهترین آثار میازاکی شناخته شده است.

امسال این رویداد توانست بیشترین درآمد را در دوران برگزاری خود داشته باشد. رویداد Games Done Quick امسال حدود ۳.۵ میلیون دلار درآمد داشته که همه آن را برای مقابله با سرطان مصرف خواهد کرد.

البته ۳ سال است که این رویداد به صورت مجازی برگزار شده که این اتفاق هم به دلیل ویروس کووید ۱۹ است. با اینحال همچنان افراد زیادی در آن شرکت کرده و تلاش می‌کنند تا بازی محبوب خود را به سریع‌ترین شکل ممکن به اتمام برسانند.

رویدادهای بسیاری در دنیای بازی‌های ویدئویی وجود دارند اما این مورد یکی از خاص‌ترین‌ها است. مخصوصاً اینکه افراد بسیاری وجود دارند که به دنبال اتمام سریع یک بازی هستند. البته پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اینکه تلاش کنید یک بازی را به سرعت به اتمام برسانید، کمی در آن گشته و از محیط بازی لذت ببرید. شاید یک مورد در آن وجود داشته باشد که به شما کمک بکند.

ویدیوی کامل تمام کردن سکیرو با چشم‌های بسته را در یوتیوب ببینید.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته یک استریمر توانست سکیرو را چشم بسته تمام کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala