سیبری بازیکنان را در پنج مرحله‌ی جدید از مناظر سرد و خشن گرفته تا یک شهر ارواح در قطب شمال قرار خواهد داد. دشمنان جدیدی وجود دارند تا کار سام را حتی سخت‌تر از حد معمول کنند و این شامل باس‌های جدید نیز می‌شود. خوشبختانه، سلاح‌های جدیدی برای استفاده‌ی بازیکنان به همراه وسایل نقلیه‌ی جدید وجود دارند. شما همچنین متحدان جدیدی خواهید داشت که به شما در انجام ماموریت‌های جانبی جدید کمک می‌کنند.

بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4

در توضیحات صفحه‌ی استیم این بسته‌ی الحاقی آمده است:

به دنیای سام ماجراجو در Siberian Mayhem، فصلی جدید در ماجراجویی‌های او، خوش آمدید. برای رسیدن به ژنرال برند خائن که همیشه یک قدم از سام جلوتر است، راه خود را در مناظر وسیع روسیه طی کنید. جاده طولانی است و چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. این بسته‌ی الحاقی نگاهی گسترده به سفری آشنا پر از داستان‌های فراموش شده، مکان‌های ناشناخته و نبردهای اسلحه‌محور سام با لشکر منتال دارد. به مبارزه بپیوند، رفیق!

به سیبری، قلب روسیه، خوش آمدید. این مکان بزرگ، سرد و غیرقابل پیش‌بینی است و حتی مهاجمان بیگانه نیز در آن احساس گم‌شدن می‌کنند. از طریق پنج مرحله‌ی جدید در دنیایی زیبا و خطرناک، از سواحل قطب شمال و جنگل‌های متروکه گرفته تا دهکده‌های مرموز و یک شهر ارواح ترسناک، سفر کنید. سیبری به اندازه‌ی کافی بزرگ است که بتوانید هر چقدر که می‌خواهید بجنگید و به کاوش بپردازید.

فقط قوی‌ترین روح‌ها در سیبری زنده می‌مانند و منتال آن را به خوبی می‌داند. مجموعه‌ی جدیدی از دشمنان و باس‌های های خطرناک به لشکر او در Siberian Mayhem می‌پیوندند، از جمله برخی از پیشرفته‌ترین و ترسناک‌ترین موجوداتی که هرگز انتظار دیدن آن‌ها را نداشته‌اید. وقتی فکر می‌کنید سفر به پایان رسیده است و دیگر داستانی برای گفتن وجود ندارد، جهان به شما فرصتی دوباره می‌دهد. با گروهی از شخصیت‌های غیرمنتظره آشنا شوید که به سام در سفرش به تونگوسکا کمک خواهند کرد. ماموریت‌های جانبی را به منظور کشف وقایع جدید کامل کنید. همچنین به محیط اطراف خود توجه کنید. دنیا می‌تواند چیزی را به شما بگوید که هرگز انتظار شنیدن آن را ندارید.

همانطور که ذکر شد این بسته‌ی الحاقی در ۶ اسفند ۱۴۰۰ برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. گفتنی است که هنوز در مورد عرضه‌ی این بسته روی پلتفرم‌های دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4
بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4
بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4
بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4
بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4
بسته‌ی الحاقی سام ماجراجو 4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بسته‌ی الحاقی جدید سام ماجراجو ۴ معرفی شد؛ گیم‌پلی آن را تماشا کنید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala